Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68106
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Своєчасність маркетингових рішень як невід’ємна складова перспективного науково-технологічного розвитку підприємства
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Богомолова, К.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords маркетингове рішення
маркетинговое решение
marketing solution
ринкова частка
рыночная доля
market share
розвиток підприємства
развитие предприятия
enterprise development
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68106
Publisher Харківський національний університет будівництва та архітектури
License
Citation Летуновська, Н.Є. Своєчасність маркетингових рішень як невід’ємна складова перспективного науково-технологічного розвитку підприємства [Текст] / Н.Є. Летуновська, К.В. Богомолова // Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 18-19 квітня 2018 р.: у 3-х ч. Ч. 2. – Харків : ХНУБА, 2018. – С. 18-20.
Abstract У тезах доведено, що своєчасність ухвалення маркетингових рішень є дуже важливою для підприємства, адже вчасна реалізація конкретних цілей маркетингу забезпечує перспективний розвиток підприємства на майбутнє, отримання максимального прибутку, підвищення рівня рентабельності та покращення конкурентоспроможності підприємства в цілому. Наведено приклад реалізації маркетингових рішень компанією "Nokia" та їх наслідки для ринкових позицій цього підприємства.
В тезисах доведено, что своевременность принятия маркетинговых решений является очень важной для предприятия, так как своевременная реализация конкретных целей маркетинга обеспечивает перспективное развитие предприятия в будущем, получение максимальной прибыли, повышение уровня рентабельности и улучшение конкурентоспособности предприятия в целом. Приведен пример реализации маркетинговых решений компанией "Nokia" и их последствия для рыночных позиций этого предприятия.
The thesis proves that timeliness of marketing decisions is very important for the enterprise, because the timely realization of specific marketing goals ensures long-term development of the enterprise for the future, obtaining the maximum profit, increase of profitability and improvement of competitiveness of the enterprise as a whole. An example of Nokia's marketing solutions implementation and their implications for the market position of this company is given.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
535665
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8503
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
64807
United Kingdom United Kingdom
32602
United States United States
535663
Unknown Country Unknown Country
64806

Downloads

France France
1
Ireland Ireland
2633
Italy Italy
14377
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
64808
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
364938
Unknown Country Unknown Country
32603

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_Bohomolova.pdf 304.32 kB Adobe PDF 479362

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.