Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394
Title: Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства
Authors: Shvindina, Hanna Oleksandrivna
Keywords: організаційний розвиток
стратегія розвитку
стратегічні рішення
розвиток підприємства
OLI модель
коопетиція
организационное развитие
стратегия развития
стратегические решения
развитие предприятия
коопетиция
organizational development
development strategy
strategic decisions
enterprise development
OLI model
co-evaluation
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Швіндіна, Г.О. Коопетиція як нова парадигма прийняття стратегічних рішень із розвитку промислового підприємства [Текст] / Г.О. Швіндіна // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №3. - С. 131-136. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.3-18.
Abstract: В умовах глобалізації ринків, технологічних проривів світових компаній та відносно низької конкурентоспроможності промислової продукції вітчизняних підприємств, актуальними стають питання прийняття дієвих стратегічних рішень з організаційного розвитку. Вступ у конкурентну боротьбу на міжнародних ринках може зіграти роль тригера позитивних перетворень, як у організаційному середовищі окремих суб’єктів господарювання, так і в інституціональному середовищі країні. Подальший розвиток підприємства можливий за рахунок пошуку та виходу на нові закордонні ринки. В статті запропоновано використовувати OLIмодель як алгоритм прийняття стратегічних рішень, який дозволить сфокусуватися на досягненні конкретних стратегічних цілей та сконцентрувати зусилля на задачах розвитку, які можна вирішити в межах підприємства. Коопетиційна парадигма пропонується автором як нова парадигма усистемі прийняття стратегічних рішень для полегшення виходу на нові ринки.
Under markets globalization, technological breakthroughs of global companies and comparatively low competitiveness of industrial production of Ukrainian producers, it is urgent to make effective strategic decisions in a sphere of organizational development. Enter to the competition in world markets may become a trigger of positive transformations, both as for an enterprise organizations, as for an industry. The paper is aimed at generalization of theoretical and methodical approaches to strategic decision-making on new market entry, new forms of organizational development and new strategies through coopetition lens. OLI-model is used as a base for the arguments to implement coopetition strategy for the Ukrainian enterprises.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68394
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other13
Downloads
Other10


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Shvindina_koopetytsiia.pdf187.99 kBAdobe PDF10Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.