Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68570
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Врахування психотипу учня при застосуванні індивідуально-орієнтованих технологій у викладанні іноземної мови
Authors Біла, О.Ю.
ORCID
Keywords індивідуально-орієнтоване навчання
индивидуально-ориентированное обучение
student-centred learning
психотип
personality type
стиль навчання
стиль обучения
learning style
модель ВАК
VAK model
аудіали
аудиалы
audial
візуали
визуалы
visual
кінестети
кинестетик
kinesthetic
лексична компетенція
лексическая компетенция
lexical competence
граматична компетенція
грамматическая компетенция
grammatical competence
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68570
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біла, О.Ю. Врахування психотипу учня при застосуванні індивідуально-орієнтованих технологій у викладанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.020303 - філологія / О.Ю. Біла; наук. керівник О.І. Єгорова. - Суми: СумДУ, 2018. - 50 с.
Abstract Бакалаврська робота присвячена аналізу стратегій та технік застосування індивідуального стиля ВАК у процесі викладання англійської мови. Зважаючи на індивідуалізовану спрямованість моделі ВАК, у дослідженні характеризується поняття «індивідуально-орієнтоване навчання» та акцентуються переваги цього підходу під час викладання англійської мови. У контексті визначення терміну «стиль навчання», аналізуються особливості сприйняття інформації учнями як вроджені психофізіологічні характеристики, що визначають психотип учня. На основі результатів експериментального втілення ВАК моделі у процес навчання, у поданій роботі пропонуються практичні техніки та стратегії організації аудиторної роботи для кожного психотипу.
The BA thesis focuses on methods and techniques of applying individual learning style VAK in teaching English. Considering the individualised nature of the model VAK, the study deals with the notion and distinctive features of the student-centred approach to education and emphasises its advantages in teaching English language. The study starts from defining the term “learning style” and proceeds to analysing the modality strengths of the language learners as inborn psychophysiological characteristics which determine their personality types and their learning preferences. Departing from the experimental implementation of the VAK model into the learning process, the current study provides with the practical guidelines, techniques and strategies for organising the learning process for each personality type.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
60269
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2738
Romania Romania
1
Singapore Singapore
30775417
Sweden Sweden
30135
Ukraine Ukraine
22081951
United Kingdom United Kingdom
1952592
United States United States
61550724
Unknown Country Unknown Country
4695020

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1952593
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2739
Norway Norway
2748
Russia Russia
1
Sweden Sweden
30137
Ukraine Ukraine
121148852
United Kingdom United Kingdom
121148851
United States United States
121148851
Unknown Country Unknown Country
74
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Yehorova_bak_rob.pdf 1,03 MB Adobe PDF 365434851

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.