Search





Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1528986204 224044305
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 750915587 201111358
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article -737487379 1211563948
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article 2075078957 587289094
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article -1842332407 -1443815877
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 252814516 802465234
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 139187342 96472017
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1410835450 609116561
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 2054957 2128989
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article 1539700083 -757269796