Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70524
Title: Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten
Authors: Yehorova, Olesia Ivanivna
Keywords: синестезія
синестезия
synesthesia
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
Issue Year: 2018
Publisher: Видавництво "ПАІС"
Citation: Yehorova, O. Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten [Текст] / O. Yehorova // Німецька мова в Україні: Традиції, успіхи, завдання = Deutsch in der Ukraine: Traditionen, Erfolge, Aufgaben: матеріали XXV Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів (28-29 вересня 2018 р.). - Львів: ПАІС, 2018. - С. 61-63.
Abstract: Дослідження присвячене аналізу рекламних стратегій, що об'єктивуються в рекламних текстах. Зокрема у фокусі дослідження перебуває синестезія, її типологія та потенціал впливу як інструмента сучасної реклами.
Исследование посвящено анализу рекламных стратегий, объективируемых рекламными текстами. В частности в центре исследования находится синестезия, её типология и потенциал влияния как инструмента современной рекламы.
The study considers advertising strategies featured in advertising texts. Primarily it focuses on synethesia, its typology and impact as a tool of contemporary advertising.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70524
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other5
Downloads
Other2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yehorova_Synästhetische.pdf272.57 kBAdobe PDF2Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.