Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70809
Title: Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства
Other Titles: Methodical aspects of enterprise’s marketing distribution policy diagnostics
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Ivashova, Nadiia Vasylivna
Keywords: розподіл
распределение
distribution
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
діагностика
диагностика
diagnostics
ефективність
эффективность
effectiveness
ризики
риски
risks
Issue Year: 2017
Publisher: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji
Citation: Сигида, Л.О. Методичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства [Текст] / Л.О. Сигида, Л.Ю. Сагер, Н.В. Івашова // Transformations in Contemporary Society: Economic Aspects: monograph. - Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2017. - P. 231-237.
Abstract: Визначено, що маркетингова політика розподілу поширюється на всі види діяльності підприємства і об'єднує галузі постачання, виробництва і розподілу. Також запропоновано етапи діагностики маркетингової політики розподілу на підприємстві. До них відносяться: 1) аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища; 2) аналіз внутрішньої системи маркетингової політики розподілу на підприємстві; 3) виявлення ризиків продажів, які впливають або можуть вплинути на маркетингову політику розподілу.
Определено, что маркетинговая политика распределения распространяется на все виды деятельности предприятия и объединяет области снабжения, производства и распределения. Также предложено этапы диагностики маркетинговой политики распределения на предприятии. К ним относятся: 1) анализ факторов внутренней и внешней среды; 2) анализ внутренней системы маркетинговой политики распределения на предприятии; 3) выявление рисков продаж, которые влияют или могут повлиять на маркетинговую политику распределения.
It is determined that marketing distribution policy permeates all activities of the enterprise and integrates its supply, production and distribution areas. Also, stages of enterprise’s marketing distribution policy diagnostics are proposed. They include 1) analysis of factors of internal and external environment; 2) analysis of the internal system of marketing distribution policy at the enterprise; 3) identifying sales risks that affect or may affect marketing distribution policy.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70809
Type: Book chapter
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other9
Ukraine1
Downloads
Other2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_Saher_Ivashova.pdf368.67 kBAdobe PDF2Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.