Удосконалення міжнародної комунікаційної стратегії ТОВ "Укрнафтозапчастина"

No Thumbnail Available

Date

2018

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Master’s thesis

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

Date of Presentation

Abstract

У роботі досліджено сутність міжнародної комунікаційної стратегії підприємства, моделі та форми комунікацій суб’єктів господарювання на міжнародному ринку. Проаналізовано міжнародну комунікаційну діяльність ТОВ «Укранафтозапчастина». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення міжнародної комунікаційної стратегії ТОВ «Укранафтозапчастина».
The essence of the international communication strategy of the enterprise and the model, forms of communications of business entities in the international market are researched in the work. The international communication activity of LLC "Ukrnaftozapchastyna" is analyzed. Recommendations of the improvement of the international communication strategy of LLC "Ukrnaftozapchastyna" are developed.

Keywords

комунікація, стратегія, міжнародний бізнес, контекстна реклама, ефективність, communication, strategy, international business, contextual advertising, efficiency

Citation

Кошарний, В.В. Удосконалення міжнародної комунікаційної стратегії ТОВ "Укрнафтозапчастина" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 292 - міжнародні економічні відносини / В.В. Кошарний; наук. керівник С.В. Тарасенко. - Суми: СумДУ, 2018. - 62 с.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By