Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72050
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement
Other Titles Реализация стратегий аргументативного влияния в американской политической рекламе
Реалізація стратегій аргументативного впливу в американській політичній рекламі
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
Syzonenko, M.I.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords стратегія
аргументація
вплив
політична реклама
стратегия
аргументация
влияние
политическая реклама
strategy
argumentation
impact
political advertisement
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72050
Publisher Sumy State University
License
Citation Chulanova, H.V. Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement / H.V. Chulanova, M.I. Syzonenko // Філологічні трактати. - 2018. - Т.10, № 4. - С. 76-84. - DOI: 10.21272/Ftrk.2018.10(4)-10.
Abstract Стаття розглядає стратегію як чітко визначений план дій для досягнення комунікативної мети в рамках політичного дискурсу. Детально вивчені основні елементи аргументації та впливу, їх функції, а також значення для учасників комунікації. Крім того, в результаті опрацювання робіт багатьох дослідників, які також вивчали цю тему було чітко розмежовано поняття «стратегія», «вплив» та «аргументація». Особлива увага приділена різним класифікаціям стратегій впливу, які зазначені у роботах відомих дослідників, а також тактикам їх реалізації. У процесі дослідження виявлено, що яскраві картинки, зворушливі історії, мотивуючі промови завжди є частиною тієї чи іншої тактики впливу на свідомість людини, неважливо помічає вона це чи ні. Причому рекламні ролики мають попит у різних сферах життя суспільства: комерційній, освітній, спортивній і т.д. Сфера політики не є винятком, а навпаки досить ілюстративним прикладом. Реклама визначена як основний засіб аргументативного впливу на суспільство у політичній сфері життя. На матеріалі розглянутих роликів американської політичної реклами визначено основні мовні засоби, якими користуються політики для досягнення визначеної комунікативної мети. Особливо детально були досліджені приклади використання різних стратегій і тактик, та виділені засоби їх втілення. Отже, З поміж цілого ряду різноманітних класифікацій було виділено одну, за якою і були досліджені приклади американської реклами. На основі всіх отриманих результатів, та знайдених фактів під час проведеного дослідження були сформовані власні висновки в рамках обраної теми. Важливим етапом роботи було також виділення перспектив подальших досліджень обраної теми у рамках політичного дискурсу. З власної ініціативи були зазначені перспективи більш детальних спостережень й у інших сферах життя, які чинять не менший вплив на сучасне суспільство.
Статья рассматривает стратегию как четко определенный план действий достижения коммуникативной цели в политической рекламе. Детально изучены основные элементы аргументации и воздействия, их функции, а также значение для участников коммуникации. Особое внимание уделено различным классификациям стратегий влияния, которые указаны в работах лингвистов, а также тактикам их реализации. Исследованы различные яркие картинки, трогательные истории и мотивирующие речи, которые создают большой эффект на зрителя. Реклама определена как действенное средство аргументативном влияния на общество в политической сфере жизни. На материале рассмотренных американских политических рекламных роликов определены основные языковые средства, которыми пользуются политики для достижения определенной цели. Среди целого ряда различных классификаций выделена одна, по которой собственно были исследованы отобранные примеры американской рекламы. Важным этапом работы было также выделение перспектив дальнейших исследований выбранной темы в рамках лингвистики и других наук. По собственной инициативе были отмечены перспективы более детального изучения влияния рекламы, действие которого не менее и в других сферах жизни общества.
The article considers the strategy as a clearly defined plan aimed to achieve a communicative goal in the political advertisement. The basic elements of the argumentation and impact, their functions, as well as the importance of the communication for the participants have been thoroughly studied. In addition, as a result of the work of mwany researchers who also studied this topic, the notion of "strategy", "influence" and "argumentation" has been clearly specified. In the course of the investigation various bright pictures, touching stories and motivating speeches that create a great effect on the viewer have been analyzed. The advertisement is defined as an effective means of argument impact on the society in the political sphere of life. Based on the material of the reviewed American political advertisement, the main language tools that politicians use to achieve a specific goal are identified. From a number of different classifications, one was singled out for which selected examples of American advertising were actually investigated. An important part of the work was also to highlight the prospects for further researches within the chosen topic in linguistics and other sciences. At the own initiative, prospects for a more detailed study of the impact of advertisement were noted, whose effect is not less in other areas of society.
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
-1653877657
Finland Finland
1
Germany Germany
1538504533
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1465169
Kenya Kenya
527
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1057
Singapore Singapore
-551292552
Sweden Sweden
16635
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
489048283
United Kingdom United Kingdom
72020933
United States United States
-1285623315
Unknown Country Unknown Country
171744870
Vietnam Vietnam
33276

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ghana Ghana
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
171744872
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1285623316
Unknown Country Unknown Country
6
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Chulanova_Syzonenko_Ftrk_2018.pdf 356,99 kB Adobe PDF -1113878431

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.