Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872
Title: Дизайн німецькомовних рекламних текстів
Other Titles: German advertising texts design
Authors: Otroshchenko, Larysa Stepanivna 
Keywords: дизайн
design
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
слоган
slogan
Issue Year: 2019
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Отрощенко, Л.С. Дизайн німецькомовних рекламних текстів / Л.С. Отрощенко // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної “Функція дизайну у сучасному світі: виміри 2019 ”. – 22-23 березня 2019, м. Суми. – Суми: СумДУ, 2019. – С.76-77.
Abstract: У тезах представлено особливості побудови німецькомовних рекламних текстів. Проаналізовано структурні компоненти рекламного тексту– заголовку, основного рекламного тексту й слогану.
В тезисах представлено особенности построения немецко-язычных рекламных текстов.Проанализировано структурные компоненты рекламного текста - заголовок, основной рекламный текст и слоган.
In the abstract peculiarities of German advertising texts design have been introduced. It has been analyzed structural components of an advertising text - title, main body and slogan.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72872
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ БТ)

Views
Other10
Downloads
Other2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Otroshchenko_German_advertising_texts_design.pdf195.52 kBAdobe PDF2Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.