Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72932
Title: Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя"
Other Titles: Использование средств PR и рекламы для формирования имиджа ООО "Керамейя"
Use the tools of PR and advertising for formation of image of LLC "Kerameya"
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Меркун, І.В.
Keywords: імідж
имидж
image
реклама
advertising
PR
Issue Year: 2019
Publisher: Одеський національний економічний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" / С.М. Ілляшенко, І.В. Меркун // Маркетинг: виклики та рішення: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції / За ред. Литовченко І.Л., Ромата Є.В. – Одеса: ОНЕУ, 2019. – С. 21-22.
Abstract: Виконано системний аналіз застосування комплексу заходів PR і реклами на ТОВ "Керамейя" (спеціалізується на виготовленні високоякісної клінкерної цегли і бруківки) і запропоновано рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Выполнен системный анализ использования комплекса мероприятий PR и рекламы на ООО "Керамейя" (специализируется на изготовлении высококачественного клинкерного кирпича и мостовой) и предложены рекомендации касательно повышения их эффективности
Performed systems analysis of application of measures PR and advertising on LTD "Kerameya" (specializes in the manufacture of high-quality clay bricks and pavers) and offered recommendations on how to enhance their effectiveness.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72932
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Downloads
Other1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Merkun_Odesa_2019.pdf290.81 kBAdobe PDF1Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.