Організація маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі АТ "Ощадбанк")
No Thumbnail Available
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Bachelor’s paper
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
073 - Менеджмент
Date of Presentation
June 2019
Abstract
У роботі визначено теоретичні підходи до управління маркетингом у банківській установі, охарактеризовано особливості формування маркетингової стратегії в банківській установі, проведено аналіз ринку банківських послуг, досліджено механізм формування маркетингової діяльності АТ «Ощадбанк», проаналізовано конкурентну позицію банку.
Визначено напрямки удосконалення маркетингової діяльності та рівня обслуговування клієнтів банку. Представлена стратегія розробки та впровадження нових банківських послуг.
В работе определены теоретические подходы к управлению маркетингом в банковском учреждении, охарактеризованы особенности формирования маркетинговой стратегии в банковском учреждении, проведен анализ рынка банковских услуг, исследован механизм формирования маркетинговой деятельности АО «Ощадбанк», проанализированы конкурентную позицию банка. Определены направления совершенствования маркетинговой деятельности и уровня обслуживания клиентов банка. Представлена стратегия разработки и внедрения новых банковских услуг.
The paper defines theoretical approaches to marketing management in a banking institution, describes the peculiarities of forming a marketing strategy in a banking institution, analyzes the banking services market, investigated the mechanism of formation of marketing activities of JSC "Oschadbank", analyzed the competitive position of the bank. The directions of improvement of marketing activity and level of customer service of the bank are determined. The strategy of development and introduction of new banking services is presented.
В работе определены теоретические подходы к управлению маркетингом в банковском учреждении, охарактеризованы особенности формирования маркетинговой стратегии в банковском учреждении, проведен анализ рынка банковских услуг, исследован механизм формирования маркетинговой деятельности АО «Ощадбанк», проанализированы конкурентную позицию банка. Определены направления совершенствования маркетинговой деятельности и уровня обслуживания клиентов банка. Представлена стратегия разработки и внедрения новых банковских услуг.
The paper defines theoretical approaches to marketing management in a banking institution, describes the peculiarities of forming a marketing strategy in a banking institution, analyzes the banking services market, investigated the mechanism of formation of marketing activities of JSC "Oschadbank", analyzed the competitive position of the bank. The directions of improvement of marketing activity and level of customer service of the bank are determined. The strategy of development and introduction of new banking services is presented.
Keywords
банківський маркетинг, банковский маркетинг, banking marketing, банківська установа, bank, банк, банківський персонал, банковский персонал, banking staff
Citation
Беньямінов, С.Р. Організація маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі АТ "Ощадбанк") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / С.Р. Беньямінов; наук. керівник О.І. Деміхов. - Суми: СумДУ, 2019. - 52 с.