Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74760
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords професія маркетолога
профессия маркетолога
marketing profession
ринок освітніх послуг
рынок образовательных услуг
educational services market
практична підготовка студентів
практическая подготовка студентов
practical training of students
вища освіта
высшее образование
higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74760
Publisher Чернігівський національний технологічний університет
License
Citation Летуновська, Н.Є. Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти [Текст] / Н.Є. Летуновська // Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: збірник тез ІІ Міжнародної науково-практичної конфереції (м. Чернігів, 11 жовтня 2019 р.). – Чернігів: Чернігів. нац. технол. ун-т, 2019. – С. 215-216.
Abstract У тезах наголошено на тому, що при вирішенні будь-якого практичного завдання студенти мають бути в умовах, максимально наближених до реальної обстановки їх майбутньої діяльності – дефіцит часу, неповнота інформації, невизначеність критеріїв оптимального рішення, зовнішні фактори, що заважають тощо. Автором викладено підходи до навчання в системі вищої маркетингової освіти, які зорієнтовані на практичну підготовку майбутніх фахівців.
В тезисах отмечено, что при решении какого-либо практического задания студенты должны быть в условиях, максимально приближенных к реальной обстановке их будущей деятельности - дефицит времени, неполнота информации, неопределенность критериев оптимального решения, внешние факторы, которые мешают и т.п. Автором изложены подходы к обучению будущих маркетологов, которые ориентированы на практическую подготовку специалистов.
In the theses, it is noted that when solving any practical task, students should be in conditions as close as possible to the real situation of their future activities - lack of time, incomplete information, the uncertainty of optimal decision criteria, external factors that interfere, etc. The author outlines approaches to training future marketers that are focused on the practical training of specialists.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
29139
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
300
Ukraine Ukraine
99612
United Kingdom United Kingdom
50105
United States United States
295126
Unknown Country Unknown Country
99611

Downloads

Canada Canada
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
99613
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
295126
Unknown Country Unknown Country
50106

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_Chernihiv.pdf 197,51 kB Adobe PDF 444848

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.