Аналіз особливостей маркетингової діяльності підприємства сфери послуг

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Bachelor’s paper

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

075 - Маркетинг

Date of Presentation

June 2019

Abstract

Кваліфікаційна робота бакалавра містить 75 сторінок, 3 розділи, 14 рисунків, 11 таблиць,використано 34 джерела. Актуальність теми полягає в необхідності прийняття маркетингових рішень у процесі надання послуг з метою щодо покращення маркетингової діяльності в ціломув. Мета роботи - аналіз особливостей маркетингової діяльності підпрнємств сфери послуг, оцінювання її ефективності та формулювання напрямів покращення. Предмет дослідження - процеси, які відбуваються в сфері послуг на прикладі сервісного центру «Добрий майстер». Основні завдання: визначити теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства сфери послуг; проаналізувати цілі та завдання маркетингової діяльності у сфері послуг; запропонувати заходи щодо посилення ефективності сфери послуг. У першому розділі роботи «Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства сфери послуг» розкривається сутність поняття «послуга», визначається сутність та класифікація, розглядаються цілі та завдання маркетингової діяльності підприємстві у сфері послуг на та їх роль. У другому розділі роботи «Прикладне дослідження специфіки здійснення маркетингової діяльності підприємством сфери послуг» на прикладі сервісного центру «Добрий майстер» досліджуються особливості об`єкту, основні етапи роботи сервісного центру, розглядаються підходи до визначення ефективності маркетингової політики на підприємстві. У третьому розділі «Визначення напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг» проаналізовано та запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності підприємства та збалансування напрямків його діяльності.
Квалификационная работа бакалавра содержит 75 страниц, 3 главы, 14 рисунков, 11 таблиц, использовано 34 источника. Актуальность темы заключается в необходимости принятия маркетинговых решений в процессе оказания услуг в целях по улучшению маркетинговой деятельности в циломув. Цель работы - анализ особенностей маркетинговой деятельности пидпрнемств сферы услуг, оценка ее эффективности и формулировки направлений улучшения. Предмет исследования - процессы, которые происходят в сфере услуг на примере сервисного центра «Добрый мастер». Основные задачи: определить теоретические основы маркетинговой деятельности предприятия сферы услуг; проанализировать цели и задачи маркетинговой деятельности в сфере услуг; предложить меры по усиление эффективности сферы услуг. В первой главе работы «Теоретические основы маркетинговой деятельности предприятия сферы услуг »раскрывается сущность понятия« услуга », определяется сущность и классификация, рассматриваются цели и задачи маркетинговой деятельности предприятия в сфере услуг на и их роль. Во втором разделе работы «Прикладное исследование специфики осуществления маркетинговой деятельности предприятием сферы услуг» на примере сервисного центра «Добрый мастер» исследуются особенности объекта, основные этапы работы сервисного центра, рассматриваются подходы к определению эффективности маркетинговой политики на предприятии. В третьей главе «Определение направлений совершенствования маркетинговой деятельности предприятия сферы услуг» проанализированы и предложены меры по улучшению маркетинговой деятельности предприятия и сбалансирования направлений его деятельности.
Bachelor's qualification work consists of 75 pages, 3 sections, 14 figures, 11 tables, 34 sources were used. The relevance of the topic lies in the need for marketing acceptance service delivery decisions to improve marketing activities in general. The purpose of the work is to analyze the peculiarities of the marketing activity of the service companies, to evaluate its effectiveness and to formulate directions for improvement. The subject of research is the processes that take place in the service industry at an example of the Good Master service center. Main tasks: to determine the theoretical foundations of marketing the activity of the service industry; analyze goals and objectives marketing of services; propose measures for enhancing the efficiency of services. In the first section of the work "Theoretical bases of marketing activity service companies "reveals the essence of the concept of" service ", the essence and classification are determined, goals and objectives are considered marketing activities to the enterprise in the service sector and their role. In the second section of the work "Applied research on the specificity of marketing activities of the enterprise service industry" on the example of the service center "Good Master" explores the features of the object, the main stages of the service center, discusses approaches to determine the effectiveness of marketing policy in the enterprise. In the third section "Determination of directions of improvement of marketing activity of the enterprise of service sphere" the measures for improvement of marketing activity of the enterprise and balancing of directions of its activity are analyzed and proposed.

Keywords

послуга, услуга, service, види послуг, виды услуг, types of services, маркетингова діяльність, маркетинговая деятельность, marketing, сервіс, сервис, service

Citation

Чигрин, Ю.А. Аналіз особливостей маркетингової діяльності підприємства сфери послуг [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030507 – маркетинг / Ю.А. Чигрин; наук. керівник Л.О. Сигида. – Суми: СумДУ, 2019. – 75 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By