Добірка рекламних та PR-матеріалів для Сумського обласного художнього музею імені Никанора Онацького
No Thumbnail Available
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
061 - Журналістика
Date of Presentation
December 2019
Abstract
У роботі проаналізовано особливості просування художніх музеїв в інформаційному просторі, розглянуто особливості рекламування культурних закладів в соціальних мережах та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для Сумського обласного художнього музею ім. Н. Онацького.
Keywords
музей, реклама, соціальні мережі, просування, PR
Citation
Чернякова, В.В. Добірка рекламних та PR-матеріалів для Сумського обласного художнього музею імені Никанора Онацького [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр; спец.: 061 – журналістика / В.В. Чернякова; наук. керівник Я.В. Яненко. – Суми: СумДУ, 2019. – 51 с.