Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки
No Thumbnail Available
Date
2019
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2019
Abstract
Магістерська робота пов’язана із дослідженням маркетингової та комунікаційної діяльності підприємств-виробників упаковки.
Спочатку упаковка виконувала виключно утилітарну функцію і була покликана дбати про збереження споживчих властивостей товарів. В умовах сучасного ринку її роль істотно змінилася, сьогодні упаковка є ідентифікатором брендів і товаровиробників, елементом маркетингової стратегії компанії. Вона стала дієвим засобом комунікації виробника та споживача. Тому ринок упаковки стрімко розвивається. Зростають вимоги до упаковки. Усе це призвело до активізації маркетингової та комунікаційної діяльності виробників упаковки для підтримки своєї конкурентоспроможності. У роботі здійснено дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Фавор» та запропоновано основні напрями її удосконалення.
Keywords
маркетинг, marketing, комунікації, коммуникации, communication, упаковка, packaging, металева упаковка, металлическая упаковка, metal packaging, товарна політика, товарная политика, commodity policy, b2b, канали розподілу, каналы распределения, distribution channels, вторинне використання упаковки, вторичное использование упаковки, recycled packaging
Citation
Кириченко, Є.В. Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / Є.В. Кириченко; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2019. – 68 с.