Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки

No Thumbnail Available

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Master’s thesis

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

075 - Маркетинг

Date of Presentation

December 2019

Abstract

Магістерська робота пов’язана із дослідженням маркетингової та комунікаційної діяльності підприємств-виробників упаковки. Спочатку упаковка виконувала виключно утилітарну функцію і була покликана дбати про збереження споживчих властивостей товарів. В умовах сучасного ринку її роль істотно змінилася, сьогодні упаковка є ідентифікатором брендів і товаровиробників, елементом маркетингової стратегії компанії. Вона стала дієвим засобом комунікації виробника та споживача. Тому ринок упаковки стрімко розвивається. Зростають вимоги до упаковки. Усе це призвело до активізації маркетингової та комунікаційної діяльності виробників упаковки для підтримки своєї конкурентоспроможності. У роботі здійснено дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Фавор» та запропоновано основні напрями її удосконалення.

Keywords

маркетинг, marketing, комунікації, коммуникации, communication, упаковка, packaging, металева упаковка, металлическая упаковка, metal packaging, товарна політика, товарная политика, commodity policy, b2b, канали розподілу, каналы распределения, distribution channels, вторинне використання упаковки, вторичное использование упаковки, recycled packaging

Citation

Кириченко, Є.В. Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 075 - маркетинг / Є.В. Кириченко; наук. керівник О.С. Тєлєтов. - Суми: СумДУ, 2019. – 68 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By