Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері
Authors Солдатенко, Д.О.
ORCID
Keywords маркетингові заходи
маркетинговые мероприятия
marketing activities
лояльність клієнтів
лояльность клиентов
customer loyalty
бізнес
бизнес
business
конкуренція
конкуренция
competition
Type Masters thesis
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с.
Abstract Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї. Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори. Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в поточному та перспективному періодах. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження: - розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі; - аналіз поточної ситуації на ринку; - вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї; - розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD” - формування рекомендації на майбутнє. Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
743
Germany Germany
515948
Greece Greece
1
Ireland Ireland
152230
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1494365
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
608561051
United Kingdom United Kingdom
16837002
United States United States
1128001571
Unknown Country Unknown Country
89120525

Downloads

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
33720
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
152232
France France
411319696
Germany Germany
1128001571
Hungary Hungary
1
India India
1
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
411319699
Norway Norway
1
Poland Poland
214078348
Romania Romania
10402084
Russia Russia
1128001571
Spain Spain
1128001572
Turkey Turkey
92957
Ukraine Ukraine
1128001573
United Kingdom United Kingdom
608561049
United States United States
1844683440
Unknown Country Unknown Country
8005

Files

File Size Format Downloads
Soldatenko_mag_rob.pdf 9,47 MB Adobe PDF -577277066

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.