Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Сумський державний університет
Master’s thesis

Date of Defense

Scientific Director

Speciality

075 - Маркетинг

Date of Presentation

December 2020

Abstract

Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї. Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори. Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в поточному та перспективному періодах. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження: - розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі; - аналіз поточної ситуації на ринку; - вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї; - розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD” - формування рекомендації на майбутнє. Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах.

Keywords

маркетингові заходи, маркетинговые мероприятия, marketing activities, лояльність клієнтів, лояльность клиентов, customer loyalty, бізнес, бизнес, business, конкуренція, конкуренция, competition

Citation

Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By