Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері |
Authors |
Солдатенко, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові заходи маркетинговые мероприятия marketing activities лояльність клієнтів лояльность клиентов customer loyalty бізнес бизнес business конкуренція конкуренция competition |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81850 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с. |
Abstract |
Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних
позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї.
Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори.
Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в
поточному та перспективному періодах.
Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження:
- розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі;
- аналіз поточної ситуації на ринку;
- вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї;
- розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD”
- формування рекомендації на майбутнє.
Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
743
![Germany](/flags/de.gif)
-1214161462
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
152230
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1494365
![Romania](/flags/ro.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
-1690712019
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-39041911
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
16837002
![United States](/flags/us.gif)
913543256
![Unknown Country](/flags/--.gif)
89120525
Downloads
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![Czechia](/flags/cz.gif)
33720
![Denmark](/flags/dk.gif)
1
![Estonia](/flags/ee.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
152232
![France](/flags/fr.gif)
411319696
![Germany](/flags/de.gif)
1128001571
![Hungary](/flags/hu.gif)
1
![India](/flags/in.gif)
1
![Israel](/flags/il.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
411319699
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
214078348
![Romania](/flags/ro.gif)
10402084
![Russia](/flags/ru.gif)
1128001571
![Spain](/flags/es.gif)
1128001572
![Turkey](/flags/tr.gif)
92957
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-1922767266
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
608561049
![United States](/flags/us.gif)
-1922767266
![Unknown Country](/flags/--.gif)
8005
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Soldatenko_mag_rob.pdf | 9,47 MB | Adobe PDF | 1194437981 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.