Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері
No Thumbnail Available
Date
2020
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Сумський державний університет
Master’s thesis
Date of Defense
Scientific Director
Speciality
075 - Маркетинг
Date of Presentation
December 2020
Abstract
Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних
позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї.
Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори.
Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в
поточному та перспективному періодах.
Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження:
- розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі;
- аналіз поточної ситуації на ринку;
- вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї;
- розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD”
- формування рекомендації на майбутнє.
Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах.
Keywords
маркетингові заходи, маркетинговые мероприятия, marketing activities, лояльність клієнтів, лояльность клиентов, customer loyalty, бізнес, бизнес, business, конкуренція, конкуренция, competition
Citation
Солдатенко Д. О. Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2020. 39 с.