Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827
Title: Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств
Authors: Робул, Ю.В.
Keywords: маркетинг
marketing
сталий розвиток
устойчивое развитие
constant development
конкуренція
конкуренция
competition
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Робул, Ю.В. Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств [Текст] / Ю.В. Робул // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №2. - С. 142-146.
Abstract: Впровадження концепції маркетингу, орієнтованого на вартість, розглядається як інструмент забезпечення сталого розвитку підприємств. До цього часу ця концепція набула незначного практичного впровадження на вітчизняних теренах, що може бути обумовлене двома парадоксами: парадоксом сильного впливу – слабкої адаптації і парадоксом скорочення прибутковості бізнесу у короткостроковій перспективі у міру впровадження маркетингу. Здатність компанії розвивати компетенції, пов'язані з визначенням економічного ефекту від маркетингових рішень, створенням та розвитком брендів, є передумовою впровадження маркетингу, орієнтованого на вартість, у практику, а із ним – механізму управління сталим розвитком бізнесу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827
Внедрение концепции маркетинга, ориентированного на стоимость, рассматривается как инструмент обеспечения устойчивого развития предприятий. До этого времени эта концепция нашла незначительное практическое внедрение на отечественных поприщах, что может быть обусловлено двумя парадоксами: парадоксом сильного влияния – слабой адаптации и парадоксом сокращения прибыльности бизнеса в краткосрочной перспективе по мере внедрения маркетинга. Способность компании развивать компетенции, связанные с определением экономического эффекта от маркетинговых решений, созданием и развитием брендов, является предпосылкой внедрения маркетинга, ориентированного на стоимость, в практику, а с ним – механизма управления устойчивым развитием бизнеса. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other50
China13
Germany5
France1
United Kingdom1
Iran1
Netherlands2
Poland1
Russia11
Sweden1
Turkey4
Ukraine40
United States47
Downloads
Other196
Belgium1
China1
Germany2
Ireland1
Russia3
Ukraine64


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
26.pdf495.66 kBAdobe PDF268Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.