Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркування товарів як мультимодальний текст
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
Lukianova, Yuliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
http://orcid.org/0000-0002-1005-5465
Keywords мультимодальність
маркування товарів
мультимодальний текст
мультимодальность
маркировка товаров
мультимодальный текст
multimodality
goods labeling
multimodal text
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ущаповська І. В., Лук’янова Ю. М. Маркування товарів як мультимодальний текст // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 198-202.
Abstract Феномен мультимодальності, як зауважує Джевітт [6, с. 3], викликав інтерес «у багатьох дисциплінах... на тлі значних соціальних змін». Сучасне суспільство стикається з соціальними наслідками швидкого зростання складності та діапазону мультимодальних практик, особливо в інтерактивних цифрових медіа, так що вивчення мультимодальності також стає важливим у дедалі більшому діапазоні практичних областей. Термін «мультимодальний» спирається на розуміння модальності, яке прийняте в психології, нейрофізіології та інформатиці: модальність є типом зовнішнього стимулу, що сприймається одним з почуттів людини, насамперед зором і слухом. Мультимодальність – це міждисциплінарнийпідхід, якийприпускає, що комунікація може відбуватися не тільки з допомогою природньої мови. Мультимодальність передбачає концепції, методи та критерії для збору й аналізу візуальних, аудіальних, символічних та просторових аспектів комунікаціїта суспільства, а також взаємозв’язків між ними.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
53
Ireland Ireland
4
Ukraine Ukraine
668
United Kingdom United Kingdom
88
United States United States
1730
Unknown Country Unknown Country
250

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
669
United States United States
1729

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska_multymodalnist.pdf 1,46 MB Adobe PDF 2399

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.