Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркування товарів як мультимодальний текст
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
Lukianova, Yuliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
http://orcid.org/0000-0002-1005-5465
Keywords мультимодальність
маркування товарів
мультимодальний текст
мультимодальность
маркировка товаров
мультимодальный текст
multimodality
goods labeling
multimodal text
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91669
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ущаповська І. В., Лук’янова Ю. М. Маркування товарів як мультимодальний текст // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали X Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 27–28 квітня 2023 року / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 198-202.
Abstract Феномен мультимодальності, як зауважує Джевітт [6, с. 3], викликав інтерес «у багатьох дисциплінах... на тлі значних соціальних змін». Сучасне суспільство стикається з соціальними наслідками швидкого зростання складності та діапазону мультимодальних практик, особливо в інтерактивних цифрових медіа, так що вивчення мультимодальності також стає важливим у дедалі більшому діапазоні практичних областей. Термін «мультимодальний» спирається на розуміння модальності, яке прийняте в психології, нейрофізіології та інформатиці: модальність є типом зовнішнього стимулу, що сприймається одним з почуттів людини, насамперед зором і слухом. Мультимодальність – це міждисциплінарнийпідхід, якийприпускає, що комунікація може відбуватися не тільки з допомогою природньої мови. Мультимодальність передбачає концепції, методи та критерії для збору й аналізу візуальних, аудіальних, символічних та просторових аспектів комунікаціїта суспільства, а також взаємозв’язків між ними.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
53
Ireland Ireland
4
Ukraine Ukraine
2794
United Kingdom United Kingdom
88
United States United States
9176
Unknown Country Unknown Country
250

Downloads

Germany Germany
12367
Ukraine Ukraine
12367
United States United States
12366

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska_multymodalnist.pdf 1,46 MB Adobe PDF 37100

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.