Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93671
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Хмарні сервіси для організації спільної роботи над документами у режимі реального часу
Other Titles Cloud services for organization of joint work on documents in real time mode
Authors Медведовська О.Г.,
Yatsenko, Valerii Valeriiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2316-3817
Keywords спільна робота над документом
режим реального часу
хмарні сервіси
Google Docs
Zoho Write
DropBox
Box
OneDrive
Google Drive
DropBox Paper
Notejoy
Slite
SMASHDOCs
Evernote
Authorea
Google Trends
joint work on the document
real time mode
cloud services
Type Article
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93671
Publisher Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького
License In Copyright
Citation Медведовська О. Г., Яценко В. В. Хмарні сервіси для організації спільної роботи над документами у режимі реального часу // Вісник Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки. 2021. №1. С. 112-121.
Abstract У запропонованому дослідженні розглядаються хмарні сервіси для підтримки спільної роботи над документом в режимі реального часу. При переході до змішаної форми навчання (blended learning) даний інструмент дозволяє здійснити взаємодію викладачів з учнями з будь-якої точки земної кулі. У процесі підготовки публікації були розглянуті та проаналізовані наступні хмарні програмні продукти, що підтримують функцію колективної роботи: Microsoft Word 365, GoogleDocs, ZohoWrite, DropBox, Box, OneDrive, GoogleDrive, DropBoxPaper, Notejoy, Slite, SMASHDOCs, Evernote, Authorea. Розглядалася тільки безкоштовна версія програмних продуктів.У статті проведено порівняльний аналіз зазначених вище хмарних сервісів, розглянуто ступінь популярності досліджуваних хмарних продуктів у світі і в Україні за допомогою web-аналітичного інструменту Google Trends. Виявлено можливість включення розглянутих програмних продуктів до навчального процесу вищих навчальних закладів (ВНЗ) України. Зазначено, що спільна робота над документом в режимі реального часу, спрощує контакт між викладачем і студентами, забезпечуючи як індивідуальну роботу викладача зі студентом, так і групову роботу, наприклад, в проектній діяльності, незалежно від географічного розташування учасників. У процесі вивчення питання було зроблено висновок про підвищення ефективності навчального процесу при використанні хмарних продуктів, у тому числі внаслідок підвищення зацікавленості учнів при перенесенні навчальної роботи в середовище Інтернет, яка є для студентства добре знайомою і комфортною, що призводить до підвищення мотивації у вивченні даного конкретного питання.На завершення було зроблено висновок, що найпотужнішим інструментом для організації спільної роботи над документом в режимі реального часу, може бути використаний не тільки в процесі навчання в університеті, але і що найбільш важливо в майбутній професійній діяльності сучасного студента, оскільки, на світовому ринку праці зростає число людей, що працюють віддалено. Оволодівши професійними навичками організації роботи на відстані, теперішня молодь буде більш конкуренто спроможною на ринку праці.
Introduction. In the proposed study examines cloud services to support collaboration on a document in real time. This tool allows teachers to interact with students from anywhere in the world,when we switching to blended learning. The purposeof the article. In the process of preparing the publication, the following cloud software products that support the collaboration function were reviewed and analyzed: Microsoft Word 365, Google Docs, Zoho Write, DropBox, Box, OneDrive, Google Drive, DropBox Paper, Notejoy, Slite, SMASHDOCs, Evernote, Authorea. Only the free version of the software products was considered. The article provides a comparative analysis of the above-mentioned cloud services, considers the degree of popularity of the studied cloud products in the world and in Ukraine using the web-analytical tool Google Trends. The possibility of including the considered software products in the educational process of higher educational institutions of Ukraine is revealed. It is noted that the joint work on the document in real time simplifies the contact between the teacher and students, providing both individual work of the teacher with the student, and group work, for example, in project activities, regardless of the geographical location of the participants.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Japan Japan
1
Ukraine Ukraine
4
United States United States
1

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Medvedovska_cloud_services.pdf 862,65 kB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.