Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93817
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Порівняльна характеристика підприємств роздрібної торгівлі з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу
Other Titles Comparative characteristic of retail enterprises: the merchandising tools efficiency
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Лазоренко, В.Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords мерчандайзинг,
роздрібна мережа
конкуренти
ефективність
торговий зал
модель потоку покупців
«золотий трикутник»
merchandising
retail network
competitors
efficiency
trading hall
customer flow model
"golden triangle"
Type Article
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93817
Publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
License In Copyright
Citation Сагер Л. Ю., Лазоренко В. Є. Порівняльна характеристика підприємств роздрібної торгівлі з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу // Інфраструктура ринку. 2019. №27. C. 182-188.
Abstract У статті здійснено короткий аналіз ринку ритейлу України. Визначено кількість торгових точок, якими представлені найбільші торговельні мережі м. Суми. Зазначено основні інструменти мерчандайзингу, за якими можна порівняти роздрібні підприємства. Здійснено порівняльний аналіз торговельної точки «Еко-маркет» з основними конкурентами у м. Суми з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу. Для порівняння було обрано такі інструменти мерчандайзингу: «золотий трикутник», коефіцієнт установчої площі, площа зайнята обладнанням, наявність власних торгових марок, відсоткове відношення площ магазинів та модель потоку. Визначено, що всі із проаналізованих супермаркетів мають перезавантажену обладнанням торгову площу. Для покращення зручності здійснення покупок споживачами та здійснення більшої кількості імпульсних покупок у низці торгових точок розташування обладнання потрібно змінити.
The article provides a brief analysis of the retail market of Ukraine. The number of retail outlets represented by the largest retail chains in Sumy was determined. The main merchandising tools by which retail enterprises can be compared are specified. A comparative analysis of the "Eco-market" retail outlet with the main competitors in the city of Sumy was carried out in terms of the effectiveness of the use of merchandising tools. The following merchandising tools were chosen for comparison: "golden triangle", installation area ratio, equipment area, presence of own brands, percentage ratio of store areas and flow model. It was determined that all of the analyzed supermarkets have a shopping area overloaded with equipment. In order to improve the convenience of shopping for consumers and to make more impulse purchases in a number of outlets, the location of the equipment needs to be changed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10

Downloads

Ukraine Ukraine
12
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Saher_retail_network.pdf 478,5 kB Adobe PDF 13

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.