Просмотр по ключевому слову merchandising


Показаны результаты 1 - 20 из 20
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2008 Merchandising is a modern trade of sales, marketing, promoting, distributing, retailing, advertising, publishing Zolotova, Svitlana Hryhorivna; Karpenko, O. Conference Papers 18995967 15287676
2007 Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ярош, Т.М. Article 1083442984 1703231447
2008 Аспекти книжкового мерчандайзингу Khvorost, Oksana Oleksiivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 863268951 129410247
2020 Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства Вода, Г.М. Bachelous Paper 40035930 1579127
2016 Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках Saher, Liudmyla Yuriivna; Захарченко, Д.О. Conference Papers 663985 1327982
2016 Зміст та завдання мерчандайзингу Пуцко, Д.В. Conference Papers 27483930 20983958
2020 Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" Павлова, А.С. Bachelous Paper 1464225692 888009861
2017 Мерчандайзинг у діяльності банків Конопелько, Г.М. Conference Papers 2461606 2672079
2022 Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації Солдатенко, О.М. Bachelous Paper 80690199 331510437
2019 Мерчандайзинг як основа порівняльної характеристики підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі м. Суми) Сорокін, О.Л. Bachelous Paper 2 0
2014 Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Литовська, А.Є. Conference Papers 6552842 7249796
2013 Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Ковбаса, З.В. Conference Papers 5453190 11997464
2013 Оптимізація використання торгової площі підприємств роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 1648585 6713394
2014 Основні елементи мерчандайзингу Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Тесленко, Л.А. Conference Papers 1874744 6967148
2019 Порівняльна характеристика підприємств роздрібної торгівлі з позиції ефективності використання інструментів мерчандайзингу Saher, Liudmyla Yuriivna; Лазоренко, В.Є. Article 11 13
2011 Підвищення продажів інтернет – магазинів за допомогою прийомів мерчандайзингу Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Таранік, Т. Conference Papers 12468108 10233618
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 33576780 24617711
2011 Сучасні методи контролю у сфері мерчандайзингу Хижняк, М.О. Conference Papers 6511878 7628566
2019 Сучасні та традиційні методи просування як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Лазоренко, В.С. Bachelous Paper 5 2
2014 Тotal-look для мерчандайзингу: правила "тону" Цуненко, С.М. Conference Papers 325224 650484