Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Title: Основні елементи мерчандайзингу
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Тесленко, Л.А.
Keywords: мерчандайзинг
merchandising
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Основні елементи мерчандайзингу [Текст] / Я.О. Тимохіна, Л.А. Тесленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 243-244.
Abstract: Стрімких обертів у своєму розвитку як ефективний інструмент маркетингових комунікацій у сучасних умовах набуває мерчандайзинг, головним завданням якого є створення потрібного емоційного стану у покупців. Фахівці вважають: «Продавати потрібно не товар, а емоції, які разом з ним купують люди» [1]. За допомогою правил мерчандайзингу торгові точки та виробники продукції забезпечують: збільшення об’ємів продажу, престижність своєї марки продукції, підвищення популярності товару серед споживачів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other5
Canada1
China11
Germany6
France1
Italy1
Ukraine6
United States1
Downloads
Other70
Canada1
China4
Germany2
EU3
France2
Netherlands2
Norway4
Poland1
Russia4
Ukraine117
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina4.pdf222.63 kBAdobe PDF215Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.