Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Title: Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства
Authors: Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М.
Keywords: сталий розвиток
маркетингова екологічна стратегія
менеджмент
устойчивое развитие
маркетинговая экологическая стратегия
менеджмент
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Андрєєва, Н.М. Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства [Текст] / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 119-126.
Abstract: У статті в рамках концепції сталого розвитку сформовані елементи маркетингової екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
В статье в рамках концепции устойчивого развития сформированы элементы маркетинговой экологической стратегии предприятия, раскрыта их содержательная сущность и особенности реализации в системе стратегического экологически ориентированного менеджмента. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other74
China5
Germany6
France2
United Kingdom1
Iran1
Netherlands2
Russia16
Singapore1
Turkey2
Ukraine35
United States13
Downloads
Other407
China8
Germany2
EU1
France7
Russia6
Ukraine145
Uzbekistan2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
22.pdf734.93 kBAdobe PDF578Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.