Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94902
Browse
Search Results
Item Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Єзерська, О.СОбґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань управління комплексом маркетингу торговельного підприємства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингу у роздрібній торгівлі; - виявлено особливості комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі; - проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «INTERSPORT», а також його маркетинговий комплекс; - розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі ТОВ «INTERSPORT». В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу ТОВ «INTERSPORT» було виявлено основні проблеми досліджуваного підприємства роздрібної торгівлі: неефективність стимулювання збуту та рекламних каналів сприяють неефективності просування, зростанню витрат на рекламу і просування; відсутність належної інформації у торговій залі та пасивна поведінка торговельного персоналу сприяють зменшенню кількості покупців і відповідно зниженню виручки від продаж; відсутність системності у асортиментній політиці і сезонність продаж сприяють зростанню товарних запасів і відповідно зниженню коефіцієнта оборотності товарних запасів. Все це знижує рентабельність продаж. За допомогою методичного підходу до сегментації клієнтів, заснованого на використанні методології індексу спорідненості та поведінкових критеріїв сегментації, визначено основні сегменти клієнтів – «Прихильники моди» та «Поціновувачі послуг», для яких розроблено заходи щодо покращення маркетингового комплексу. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є торговельне підприємство ТОВ «INTERSPORT». Предмет досліджень – комплекс маркетингу торговельного підприємства ТОВ «INTERSPORT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на ТОВ «INTERSPORT», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.