Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94902
Browse
Search Results
Item Розробка проекту просування на ринку фітнес-послуг(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Корнієнко, К.А.Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань розробки проєкту просування на ринку фітнес-послуг. Мета роботи полягає у вивченні теоретичних і практичних аспектів розробки проєктів просування та оцінці їх ефективності. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства; - досліджено сучасні інструменти просування; - охарактеризовано етапи розробки проєктів просування; - проаналізовано діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB; - розроблено проект просування у NAMACTE YOGA CLUB та оцінено його ефективність. В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу NAMACTE YOGA CLUB було виявлено, що проблемою організації є недостатня кількість клієнтів, вона має певні наслідки у вигляді низької виручки і прибутку. Для вирішення цього завдання необхідно провести ряд управлінських і маркетингових заходів, одним з яких є розробка проєкту просування, метою якого є збільшення клієнтської бази до потрібної кількості (225 осіб) в результаті заходів проєкту, розрахованого на 6 місяців. У результаті реалізації проєкту рівень ефективності, досягнутий за рахунок запропонованих заходів, має позитивну спрямованість. Проєкт забезпечить досягнення точки беззбитковості за 6 місяців, а це означає, що вже в листопаді 2024 року організація почне отримувати прибуток. Витрати на проєкт не зроблять сильного впливу на економічну рівновагу NAMACTE YOGA CLUB. Підвищення ефективності свідчить про правильність вкладення коштів у розвиток підприємства. Поточна ситуація на ринку дає можливість для зростання організації, без ризику втратити потенційних клієнтів, так як NAMACTE YOGA CLUB вже має сприятливу репутацію і позитивний імідж. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Предмет досліджень –просування послуг клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Результати досліджень можуть використовуватись не лише у клубі йоги NAMACTE YOGA CLUB, але й у будь-якій іншій організації галузі.Item Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Єзерська, О.СОбґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань управління комплексом маркетингу торговельного підприємства. Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингу у роздрібній торгівлі; - виявлено особливості комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі; - проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «INTERSPORT», а також його маркетинговий комплекс; - розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі ТОВ «INTERSPORT». В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу ТОВ «INTERSPORT» було виявлено основні проблеми досліджуваного підприємства роздрібної торгівлі: неефективність стимулювання збуту та рекламних каналів сприяють неефективності просування, зростанню витрат на рекламу і просування; відсутність належної інформації у торговій залі та пасивна поведінка торговельного персоналу сприяють зменшенню кількості покупців і відповідно зниженню виручки від продаж; відсутність системності у асортиментній політиці і сезонність продаж сприяють зростанню товарних запасів і відповідно зниженню коефіцієнта оборотності товарних запасів. Все це знижує рентабельність продаж. За допомогою методичного підходу до сегментації клієнтів, заснованого на використанні методології індексу спорідненості та поведінкових критеріїв сегментації, визначено основні сегменти клієнтів – «Прихильники моди» та «Поціновувачі послуг», для яких розроблено заходи щодо покращення маркетингового комплексу. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є торговельне підприємство ТОВ «INTERSPORT». Предмет досліджень – комплекс маркетингу торговельного підприємства ТОВ «INTERSPORT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на ТОВ «INTERSPORT», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.