Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94902

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Шульга, В.М.
    Інтернет-реклама розвивається динамічно та пропонує різноманітні способи просування та продажу товарів та послуг. Сьогодні інтернет вже використовується не тільки для пошуку інформації або можливості для спілкування, а й як потужний інструмент для ведення бізнесу, підтримки комунікації та просування продукції. Однією з ключових переваг організації рекламної діяльності з використанням Інтернет ресурсу є можливість оперативно відповідати на запити споживачів, підтримувати постійний контакт із ними та отримувати доступ до статистичних даних. Все це робить рекламу дуже привабливою для рекламодавців. Мета дослідження – розробка пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні аспекти організації рекламної діяльності компанії; - визначити сутність та зміст рекламної діяльності; - систематизувати види реклами в Інтернеті та її особливості; -провести аналіз ринку маркетингових послуг в Україні; - охарактеризувати організаційно-економічну діяльність Агенції комунікацій "ВАРТО"; - проаналізувати середовище діяльності Агенції "ВАРТО"; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності Агенції «ВАРТО». Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Агенції «ВАРТО». Предметом дослідження є процес організації рекламної діяльності компанії шляхом використання Інтернет ресурсу.
  • Item
    Мотивація персоналу як чинник підвищення ефективності менеджменту
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Лебедь, К.Ю.
    У сучасних умовах розвитку економіки найважливішим фактором конкурентоспроможності та ефективності є не природні та фінансові ресурси, а ресурси людські, тобто люди, їх професійні та особисті якості, їх трудова мораль і прагнення до досягнення поставлених цілей, їх знання та вміння, їх творчі та новаторські здібності. У зв'язку з цим у теорії та практиці управління персоналом велике значення має напрям підвищення ефективності організації – удосконалення процесу управління персоналом на основі посилення мотивації у контексті формування систем стимулів, які спонукають сучасну людину до ефективної, високопродуктивної праці. У сучасних умовах визнання особистих інтересів персоналу як найважливіших актуалізує важливість та значимість проблем мотивації та стимулювання працівників. Мета дослідження – розробка заходів вдосконалення системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні засади формування системи мотивації персоналу як чинника підвищення ефективності менеджменту компанії; - визначити зміст і структуру системи мотивації персоналу; - визначити плив системи мотивації персоналу на ефективність діяльності компанії; - провести організаційно-економічна характеристику ТОВ «Епіцентр-К»; - проаналізувати процес управління мотивацією персоналу ТОВ «Епіцентр-К»; - розробити заходи щодо вдосконалення системи мотивації праці ТОВ «Епіцентр-К». Об'єктом дослідження є система мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К» Предметом дослідження виступають відносини, що складаються при вдосконаленні системи мотивації праці персоналу ТОВ «Епіцентр-К».