Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
Search Results
Item Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу(Сумський державний університет, 2019) Ващенко, Р.Б.Робота викладена на 65 сторінках, зокрема містить 6 рисунківі 1 таблиця, список цитованої літератури 17 джерел та 13 додатків. Мета роботи полягала у визначенні основних способів та межанізмів створення торговельної марки фірми з пошиття одягу та засобів для іі популяризації і просування на ринку. Під час виконання роботи використовувалися маркетингові інструмснти для Визначення сильних сторін торговельних марок. Актуальність роботи заключається в тому, що ринок легкої промисловості України у сфері пошиття одягу стрімко розвивається. Знання процесів стнорсння та розвитку торговельних марок допомагає популяризувати "made in Ukraine" – товари для широкої аудиторії потенційних покупців.