Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
Search Results
Item Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства(Сумський державний університет, 2020) Вода, Г.М.Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу споживача на певних марках або видах товару, цим же істотно збільшити їх продаж та стати лідером серед конкурентів на ринку молочної продукції. Адже мерчандайзингова діяльність набирає все більшої популярності з кожним роком та стає важливим інструментом посилення конкурентоспроможності. Метою бакалаврської роботи є дослідження особливостей мерчандайзингових заходів в типовому торгівельному залі продуктового магазину та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Завдання роботи: проаналізувати стан ринку молочної продукції України; порівняти конкурентоспроможність підприємства «Сумський молочний завод» та його основних конкурентів; дослідити конкурентоспроможність продукції аналізованого підприємства порівняно з основними конкурентами; визначити особливості організації мерчандайзингу в діяльності підприємства; розробити варіанти оптимального розміщення продукції ТМ «Добряна» в торгівельних залах з точки зору мерчандайзингу; обрати маркетингові засоби для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на основі вдосконалення його мерчандайзингової діяльності. Об’єктом дослідження є підприємство «Сумський молочний завод». Предметом дослідження є організація мерчандайзингу та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження. Наукова новизна дослідження полягає в забезпеченні посилення конкурентоспроможності підприємства за рахунок покращення мерчандайзингової діяльності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні шляхів удосконалення мерчандайзингової діяльності підприємства «Сумський молочний завод» та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.