Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
Search Results
Item Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси)(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.С.Маркетингова діяльність салону краси. Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – салон краси «ПП Коваленко» У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси . Досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, визначення лояльності клієнтів за допомогою анкетування. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті.