Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.
  • Item
    Дизайн-підхід в маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту.