Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас"
    (Сумський державний університет, 2020) Павлова, А.С.
    Актуальність обраної теми бакалаврської роботи полягає у тому, що кожне підприємство прагне до індивідуальності та до досягнення максимального прибутку, саме в цьому їм і допомагає відділ маркетингу, а отже доцільно досліджувати маркетингову діяльність підприємств. Адже саме завдяки маркетинговій діяльності забезпечується досягнення прибутку, покращується пізнаваність бренду, аналізуються ціни, досягається взаємодія зі споживачами.Мета дослідження - проаналізувати маркетингову діяльність підприємства "Лукас", а саме: цінову політику, маркетингові комунікації, канали розподілу та мерчандайзинг. Завдання дослідження: 1. розглянути ринки кондитерських товарів; 2. розглянути маркетинг в умовах кондитерського регіонального підприємства; 3. проаналізувати політку просування ТМ "Лукас" до споживача. Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства. Об’єкт дослідження - виробничо-торгова компанія «Лукас», що входить до числа кращих кондитерських підприємств України. Методи дослідження - спостереження, статистичний аналіз, прогнозування, наукове порівняння, системний аналіз та синтез. Наукова новизна роботи полягає у тому, що визначено основні маркетингові комунікації характерні для підприємств кондитерської промисловості, отримано подальший розвиток застосування виставочної полиці для кондитерських виробів у відповідних торгівельних мережах. Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів - запропоновано пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства, серед яких нова продукція для підприємства.