Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності університетських клінік у сучасних умовах реформування галузі охорони здоров’я
    (Сумський державний університет, 2021) Сотніков, Дмитро Дмитрович; Сотников, Дмитрий Дмитриевич; Sotnikov, Dmytro Dmytrovych
    У магістерській роботі проведена оцінка конкурентоспроможності університетської клініки серед інших медичних закладів у сучасних умовах реформування галузі, а також запропоновано можливі напрямки діяльності клініки, що сприятимуть її розвитку. Було досліджено особливості формування моделі університетської клініки та встановлені основні критерії оцінки конкурентоспроможності. Конкуренція в галузі охорони здоров’я – це процес взаємовідносин медичних закладів та споживачів медичних послуг у рамках специфічного цивілізованого суперництва між установами по досягненню найвищих стандартів надання медичної допомоги.
  • Item
    Удосконалення маркетингової активності підприємства як напрям посилення конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, А.Г.
    Мета дослідження – проаналізувати розвиток фармацевтичного ринку України, удосконалити маркетингову активність роздрібної мережі "Аптека низьких ц". Завдання дослідження – дослідити маркетингову діяльність мережі "Аптека низьких ц". Об’єкт дослідження – мережа "Аптека низьких ц". Предмет дослідження – маркетингова діяльність мережі аптек. У процесі виконання дипломної роботи при аналітичному дослідженні маркетингової діяльності мережі аптек були застосовані такі методи, як SWOT-аналіз, модель Портера та модель 5 сил Портера. Інформаційною базою дослідження послугували офіційні сайти аптечних мереж, офіційні статистичні макроекономічні дані, аналітичні огляди науковців фармацевтичного ринку, статті яких розміщенні в тематичних виданнях. Дана тематика є актуальною для розвитку фармацевтичного маркетингу, фармацевтичних підприємств та роздрібних аптечних мереж.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства
    (Сумський державний університет, 2020) Федорченко, Д.І.
    У першому розділі розглядаються існуючі методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналітична оцінка діяльності КП «Шляхрембуд» дається в другому розділі. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Оцінено рівень його конкурентоспроможності. Обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності об’єкта дослідження проводиться в третьому розділі.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства
    (Сумський державний університет, 2020) Янко, Л.М.
    В першому розділі "Суть та необхідність стратегії управління підприємством", досліджено суть та необхідність стратегії управління підприємством. У другому розділі "Оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві" проведена оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві. У третьому розділі "Обгрунтування резервів підвищення конкурентоспроможності продукції" обгрунтовані резерви підвищення конкурентоспроможності продукції.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю в підприємництві (на прикладі ТОВ "Двері Білорусії")
    (Сумський державний університет, 2020) Лозицький, С.А.
    У роботі визначено суть поняття конкуренції, розглянуті інструменти і методи підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз рівня конкурентоспроможності на прикладі підприємства ТОВ «Двері Білорусії». Запропоовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.
  • Item
    Підвищення конкурентоспроможності підприємницької структури (на прикладі ТОВ "ТД Амбар")
    (Сумський державний університет, 2020) Назаренко, І.М.
    У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності. Здійснено аналіз конкурентоспроможності ТОВ «ТД Амбар». Запропоновано основні заходи щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ТД Амбар».
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Гліз»)
    (Сумський державний університет, 2020) Бойко, В.Г.
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах: поняття і сутність конкуренції та конкурентоспроможності; ключові фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності торговельного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства, визначена їх економічна ефективність.
  • Item
    Стратегії забезпечення конкурентоспроможності продукції
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.І.
    У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ» розглянуті зміст поняття «конкурентоспроможність» та «забезпечення якості» продукції та система забезпечення конкурентоспроможності, принципи, методи та функції. У другому розділі роботи «. ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС» виконаний аналіз економічних показників діяльності ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС, досліджена система забезпечення конкурентоспроможності і основні напрямки її вдосконалення ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС. У третьому розділі роботи «ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ» запропоновані шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції та ефективності підприємства та використання інноваційних рішень для підвищення рівня конкурентоспроможності продукції.
  • Item
    Аналіз діяльності підприємства в умовах цифрової економіки
    (Сумський державний університет, 2020) Швець, А.О.
    У першому розділі роботи «Поняття цифрової економіки. Типи підприємств в цифровій економіці» було розкрито поняття цифрової економіки та розглянуто особливості роботи в таких умовах. У другому розділі роботи «Економічний потенціал підприємства» представлені складові економічного потенціалу підприємства і розкривається їх сутність. У третьому розділі роботи «Аналіз складових економічного потенціалу підприємства» проводиться аналіз і оцінку впливу кожної зі складових економічного потенціалу на ефективну діяльність підприємства. У четвертому розділі роботи «Діагностика фінансового стану підприємства» за допомогою комплексу фінансових показників аналіз і оцінка діяльності підприємства.
  • Item
    Аналіз рентабельності виробництва
    (Сумський державний університет, 2020) Кушніров, М.М.
    Мета роботи: розкриття змісту економічних понять рентабельності виробництва, їх формування в умовах ринкової економіки як з теоретичної, так і з практичної точки зору, дослідження методики аналізу фінансових результатів виробничого підприємства. Завдання роботи: ознайомлення з поняттям рентабельності виробництва, проведення аналізу та перевірка результатів рентабельності на підприємстві, розгляд низки питань, пов'язаних з економічним аналізом фінансових результатів та рентабельності підприємства, виявлення шляхів підвищення господарської діяльності підприємства. Предметом дослідження роботи є: поняття рентабельності, її показники, види та оцінка рентабельності і шляху її підвищення.