Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
21 results
Search Results
Item Оцінка конкурентоспроможності університетських клінік у сучасних умовах реформування галузі охорони здоров’я(Сумський державний університет, 2021) Сотніков, Дмитро Дмитрович; Сотников, Дмитрий Дмитриевич; Sotnikov, Dmytro DmytrovychУ магістерській роботі проведена оцінка конкурентоспроможності університетської клініки серед інших медичних закладів у сучасних умовах реформування галузі, а також запропоновано можливі напрямки діяльності клініки, що сприятимуть її розвитку. Було досліджено особливості формування моделі університетської клініки та встановлені основні критерії оцінки конкурентоспроможності. Конкуренція в галузі охорони здоров’я – це процес взаємовідносин медичних закладів та споживачів медичних послуг у рамках специфічного цивілізованого суперництва між установами по досягненню найвищих стандартів надання медичної допомоги.Item Удосконалення маркетингової активності підприємства як напрям посилення конкурентних переваг(Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, А.Г.Мета дослідження – проаналізувати розвиток фармацевтичного ринку України, удосконалити маркетингову активність роздрібної мережі "Аптека низьких ц". Завдання дослідження – дослідити маркетингову діяльність мережі "Аптека низьких ц". Об’єкт дослідження – мережа "Аптека низьких ц". Предмет дослідження – маркетингова діяльність мережі аптек. У процесі виконання дипломної роботи при аналітичному дослідженні маркетингової діяльності мережі аптек були застосовані такі методи, як SWOT-аналіз, модель Портера та модель 5 сил Портера. Інформаційною базою дослідження послугували офіційні сайти аптечних мереж, офіційні статистичні макроекономічні дані, аналітичні огляди науковців фармацевтичного ринку, статті яких розміщенні в тематичних виданнях. Дана тематика є актуальною для розвитку фармацевтичного маркетингу, фармацевтичних підприємств та роздрібних аптечних мереж.Item Управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства(Сумський державний університет, 2020) Федорченко, Д.І.У першому розділі розглядаються існуючі методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналітична оцінка діяльності КП «Шляхрембуд» дається в другому розділі. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Оцінено рівень його конкурентоспроможності. Обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності об’єкта дослідження проводиться в третьому розділі.Item Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства(Сумський державний університет, 2020) Янко, Л.М.В першому розділі "Суть та необхідність стратегії управління підприємством", досліджено суть та необхідність стратегії управління підприємством. У другому розділі "Оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві" проведена оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві. У третьому розділі "Обгрунтування резервів підвищення конкурентоспроможності продукції" обгрунтовані резерви підвищення конкурентоспроможності продукції.Item Управління конкурентоспроможністю в підприємництві (на прикладі ТОВ "Двері Білорусії")(Сумський державний університет, 2020) Лозицький, С.А.У роботі визначено суть поняття конкуренції, розглянуті інструменти і методи підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз рівня конкурентоспроможності на прикладі підприємства ТОВ «Двері Білорусії». Запропоовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.Item Підвищення конкурентоспроможності підприємницької структури (на прикладі ТОВ "ТД Амбар")(Сумський державний університет, 2020) Назаренко, І.М.У роботі розглянуто теоретико-методологічні основи конкурентоспроможності. Здійснено аналіз конкурентоспроможності ТОВ «ТД Амбар». Запропоновано основні заходи щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ТД Амбар».Item Оцінка конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Гліз»)(Сумський державний університет, 2020) Бойко, В.Г.У роботі розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах: поняття і сутність конкуренції та конкурентоспроможності; ключові фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності торговельного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства, визначена їх економічна ефективність.Item Стратегії забезпечення конкурентоспроможності продукції(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.І.У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ» розглянуті зміст поняття «конкурентоспроможність» та «забезпечення якості» продукції та система забезпечення конкурентоспроможності, принципи, методи та функції. У другому розділі роботи «. ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС» виконаний аналіз економічних показників діяльності ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС, досліджена система забезпечення конкурентоспроможності і основні напрямки її вдосконалення ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС. У третьому розділі роботи «ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ» запропоновані шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції та ефективності підприємства та використання інноваційних рішень для підвищення рівня конкурентоспроможності продукції.Item Аналіз діяльності підприємства в умовах цифрової економіки(Сумський державний університет, 2020) Швець, А.О.У першому розділі роботи «Поняття цифрової економіки. Типи підприємств в цифровій економіці» було розкрито поняття цифрової економіки та розглянуто особливості роботи в таких умовах. У другому розділі роботи «Економічний потенціал підприємства» представлені складові економічного потенціалу підприємства і розкривається їх сутність. У третьому розділі роботи «Аналіз складових економічного потенціалу підприємства» проводиться аналіз і оцінку впливу кожної зі складових економічного потенціалу на ефективну діяльність підприємства. У четвертому розділі роботи «Діагностика фінансового стану підприємства» за допомогою комплексу фінансових показників аналіз і оцінка діяльності підприємства.Item Аналіз рентабельності виробництва(Сумський державний університет, 2020) Кушніров, М.М.Мета роботи: розкриття змісту економічних понять рентабельності виробництва, їх формування в умовах ринкової економіки як з теоретичної, так і з практичної точки зору, дослідження методики аналізу фінансових результатів виробничого підприємства. Завдання роботи: ознайомлення з поняттям рентабельності виробництва, проведення аналізу та перевірка результатів рентабельності на підприємстві, розгляд низки питань, пов'язаних з економічним аналізом фінансових результатів та рентабельності підприємства, виявлення шляхів підвищення господарської діяльності підприємства. Предметом дослідження роботи є: поняття рентабельності, її показники, види та оцінка рентабельності і шляху її підвищення.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »