Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Удосконалення управління товарною політикою підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі магазину побутової техніки "Техноцентр")
    (Сумський державний університет, 2020) Сокоренко, М.М.
    В роботі розглянуто теоретичні та методичні основи управління товарною політикою торгівельних роздрібних мереж, зроблено аналіз системи управління товарною політикою на прикладі магазину побутової техніки "Техноцентр". На базі використання основних положень товарної політики розглянуто методичні основи розробки та управління товарною політикою торгівельних роздрібних мереж. Розкрито суть, методики аналізу, формування та напрямки реалізації товарної політики. Проаналізовано систему управління товарною політикою підприємства роздрібної торгівлі магазину "Техноцентр", розглянуто структуру управління. Здійснено аналіз фінансово-господарських показників, аналіз основних стратегічних факторів бізнес-середовища "Техноцентр". Було проведено SWOT-аналіз регіону, який дозволив виявити сильні та слабкі сторони, загрози та можливості магазину "Техноцентр". Сформовано та обгрунтовано основні напрямки та заходи щодо удосконалення товарної політики магазину роздрібної торгівлі "Техноцентр".
  • Item
    Impact of green supply chain on organizational performance
    (Sumy State University, 2020) Abulbire, T.A.
    Зелений ланцюг поставок став глобальною проблемою через негативний вплив на екологічне середовище, економіку та загальний прожиток. GSC розширює звичайний ланцюжок поставок, включаючи практики, спрямовані на зменшення екологічного впливу товару протягом усього циклу, такі як екологічне будівництво, економія витрат, вивезення небезпечних матеріалів та переробка та повторне використання товарів. Це дослідження мало на меті вивчити вплив GSC на ефективність діяльності організацій, які зосереджені на Великій Аккрі. В аналізі використано детальний дизайн поперечного перерізу. Для опитування п'ятдесяти (50) респондентів також був використаний базовий метод довільної вибірки. Дані аналізували за допомогою Статистичного пакету соціальних наук (SPSS). Дослідження виявляє, що екологічний вплив ГСК на організації також є значним. Знову було виявлено, що GSC має економічний та операційний вплив на організації, але не в дуже значній мірі. Нарешті, було виявлено, що організації вживають заходів GSC, щоб мінімізувати або зменшити шкідливий вплив СК на навколишнє середовище, економіку та саму організацію.
  • Item
    Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас"
    (Сумський державний університет, 2020) Павлова, А.С.
    Актуальність обраної теми бакалаврської роботи полягає у тому, що кожне підприємство прагне до індивідуальності та до досягнення максимального прибутку, саме в цьому їм і допомагає відділ маркетингу, а отже доцільно досліджувати маркетингову діяльність підприємств. Адже саме завдяки маркетинговій діяльності забезпечується досягнення прибутку, покращується пізнаваність бренду, аналізуються ціни, досягається взаємодія зі споживачами.Мета дослідження - проаналізувати маркетингову діяльність підприємства "Лукас", а саме: цінову політику, маркетингові комунікації, канали розподілу та мерчандайзинг. Завдання дослідження: 1. розглянути ринки кондитерських товарів; 2. розглянути маркетинг в умовах кондитерського регіонального підприємства; 3. проаналізувати політку просування ТМ "Лукас" до споживача. Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства. Об’єкт дослідження - виробничо-торгова компанія «Лукас», що входить до числа кращих кондитерських підприємств України. Методи дослідження - спостереження, статистичний аналіз, прогнозування, наукове порівняння, системний аналіз та синтез. Наукова новизна роботи полягає у тому, що визначено основні маркетингові комунікації характерні для підприємств кондитерської промисловості, отримано подальший розвиток застосування виставочної полиці для кондитерських виробів у відповідних торгівельних мережах. Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів - запропоновано пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства, серед яких нова продукція для підприємства.