Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Інновації й ІТ у бізнес-середовищі: сучасні тенденції та ключові чинники успіху
    (Сумський державний університет, 2021) Дерманська, Л.Ю.
    Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у виявленні, критичному аналізі тенденцій і трендів, проблемних вузлів розвитку, викликів, ризиків, загроз та визначенні можливостей ІТ-ресурсів та інновацій, як ключових чинників успіху для компаній на ринках. Об’єктом дослідження у роботі є процеси залучення й використання ІТ та інновацій у бізнес-середовищі, що знаходиться у стані рецесії, спричиненої пандемією коронавірусу. Предметом дослідження у роботі виступають економічні відносини між бізнес-суб’єктами, що формуються в умовах невизначеності й ризиків бізнес-середовища, і розвиваються переважно із використанням інновацій та ІТ. У 1-му розділі роботи "IT: стан ринку, тренди, динаміка, перспективи" аналізуються IT у глобальному економічному середовищі: розвиток, види (типи), сфери використання (застосування); висвітлені успіхи і проблеми українських компаній на ринку IT. У 2-му розділі роботи "Дослідження умов функціонування ІТ-компаній на ринку: ризики, можливості, виклики" досліджено основні ризики (за ключовими видами) на ринку IT, фактори невизначеності у сфері IT; ключові фактори ризику при використанні штучного інтелекту та їх вплив на глобальні економічні й технологічні проблеми. У 3-му розділі роботи "Комерційні аспекти запровадження й використання інновацій і ІТ у бізнес-середовищі" досліджено тактики й стратегії IT-компаній на національному та міжнародному ринках. Крім цього описано особливості й тенденції ринку стартапів (національного і міжнародного): основні сфери розробок цінова політика, корпоративні та ін. права, інвестування.
  • Item
    Прогнозування розвитку бізнесу на місцевому рівні в умовах нових суспільних обмежень
    (Сумський державний університет, 2020) Бесідовський, А.О.
    Розділ 1 “Теоретичні аспекти розвитку бізнесу” присвячений розкриттю питання про функції і роль малого бізнесу та формування підприємницького клімату. Розділ 2. “Аналіз основних тенденцій розвитку малого бізнесу в Українів Сумському регіоні” аналізуються основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні та Сумському регіоні в умовах пандемії Covid-19. Розділ 3. “Шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні” присвячений розкриттю питання про шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні.
  • Item
    Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей
    (Сумський державний університет, 2020) Радько, С.О.
    Мета роботи – дослідження економічних можливостей соціальних мереж, як бізнес-майданчика, і розроблення бізнес-проекту для реалізації на інноваційному маркетплейсі. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси трейдингу в соціальних мережах, як ресурси нових бізнес-можливостей. Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між економічними суб’єктами при веденні бізнесу у соціальних мережах. Відповідно до визначеної мети, у роботі вирішено такі завдання: визначено сутність соціальних медіа та їх види; досліджено соціальні мережі (СМ), як платформу для бізнесу; проведено аналіз та визначено переваги і недоліки соціального медіа маркетингу; виведено універсальну маркетингову стратегію для підприємців у СМ; досліджено мотивацію бізнесу до виходу в СМ; проведено аналіз проблеми оподаткування бізнесу в СМ; сформовано алгоритм створення сторінки для бізнесу у мережі Instagram; запропоновано алгоритм просування і підтримки бізнес-проекту в СМ. Наукова й практична новизна одержаних результатів полягає у такому: - у роботі розроблено авторський бізнес-проект і запропонована відповідна маркетингова стратегія його просування в Instagram, що, на відміну від існуючих, базуються на використанні інноваційного інструментарію і враховують особливості обраного маркетплейсу для реалізації алгоритму просування й підтримки бізнес-проекту в довгостроковій перспективі.
  • Item
    Оцінка вартості бізнесу ІКТ сфери
    (Сумський державний університет, 2020) Монько, О.М.
    У першому розділі визначені теоретичні основи оцінки вартості бізнесу ІКТ сфери. У другому розділі досліджено методичні підходи до оцінки вартості бізнесу інформаційно-комунікаційної сфери. У третьому розділі проведено оцінку вартості підприємства ІКТ сфери «Інкателм» та запропоновано шляхи його удосконалення.
  • Item
    Аналіз економічної ефективності інвестування малого та середнього бізнесу
    (Сумський державний університет, 2020) Войцеховська, А.О.
    У першому розділі роботи визначено місце України у світових рейтингах інноваційного інвестування, досліджено проблему приватного інвестування. У другому розділі роботи проаналізовано інноваційні методи інвестування МСП. У третьому розділі роботи проведено аналіз показників розвитку МСП.
  • Item
    Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності
    (Сумський державний університет, 2020) Долженко, П.С.
    У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання. У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту. У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності
  • Item
    Стратегії виробничо-збутової діяльності промислового підприємства
    (Сумський державний університет, 2020) Молодець, А.Ю.
    У першому розділі «Економічна діяльність промислових підприємств: національні особливості» досліджено різні аспекти (економічні, соціальні, маркетингові, інноваційні, фінансові, технічні, ін.) на підприємствах лицьової керамічної цегли; стан і перспективи розвитку промислового сектору національної економіки; проведено аналіз будівельної галузі і ринку будівельної продукції України. У другому розділі «Економіко-фінансовий і комерційний аналіз господарської діяльності компанії на ринках» виокремлено і досліджено економіко-організаційний профайл компанії; аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища компанії; товарний асортимент компанії. Третій розділ «Стратегії підприємницької і виробничої діяльності компанії» присвячено докладному аналізу підприємства з метою розрахунку основних економічних показників компанії. У розділі розраховано та аналізовано програму виробничо-технологічної модернізації, яка за відповідних умов та належної ініціативи фірми може бути практично реалізована.
  • Item
    Економічний аналіз програм мікрокредитування мікро-, малого та середнього бізнесу в Україні
    (Сумський державний університет, 2020) Очкуренко, С.В.
    У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КРЕДИТУВАННЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ» розглянуто сутність мікрокредитування та стратегії кредитування, були досліджені стан і перспективи розвитку сфери кредитування в Україні. У другому розділі «МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ СУБ’ЄКТІВ МІКРО- ТА МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА» проаналізована програма державної підтримки бізнесу «Доступні кредити 5-7-9» У третьому розділі «ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «5-7-9» ТА НАПРИЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ» на основі другого розділу були проаналізовані очікувані результати від впровадження програми, та визначені напрями підвищення її ефективності.