Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
8 results
Search Results
Item Інновації й ІТ у бізнес-середовищі: сучасні тенденції та ключові чинники успіху(Сумський державний університет, 2021) Дерманська, Л.Ю.Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у виявленні, критичному аналізі тенденцій і трендів, проблемних вузлів розвитку, викликів, ризиків, загроз та визначенні можливостей ІТ-ресурсів та інновацій, як ключових чинників успіху для компаній на ринках. Об’єктом дослідження у роботі є процеси залучення й використання ІТ та інновацій у бізнес-середовищі, що знаходиться у стані рецесії, спричиненої пандемією коронавірусу. Предметом дослідження у роботі виступають економічні відносини між бізнес-суб’єктами, що формуються в умовах невизначеності й ризиків бізнес-середовища, і розвиваються переважно із використанням інновацій та ІТ. У 1-му розділі роботи "IT: стан ринку, тренди, динаміка, перспективи" аналізуються IT у глобальному економічному середовищі: розвиток, види (типи), сфери використання (застосування); висвітлені успіхи і проблеми українських компаній на ринку IT. У 2-му розділі роботи "Дослідження умов функціонування ІТ-компаній на ринку: ризики, можливості, виклики" досліджено основні ризики (за ключовими видами) на ринку IT, фактори невизначеності у сфері IT; ключові фактори ризику при використанні штучного інтелекту та їх вплив на глобальні економічні й технологічні проблеми. У 3-му розділі роботи "Комерційні аспекти запровадження й використання інновацій і ІТ у бізнес-середовищі" досліджено тактики й стратегії IT-компаній на національному та міжнародному ринках. Крім цього описано особливості й тенденції ринку стартапів (національного і міжнародного): основні сфери розробок цінова політика, корпоративні та ін. права, інвестування.Item Прогнозування розвитку бізнесу на місцевому рівні в умовах нових суспільних обмежень(Сумський державний університет, 2020) Бесідовський, А.О.Розділ 1 “Теоретичні аспекти розвитку бізнесу” присвячений розкриттю питання про функції і роль малого бізнесу та формування підприємницького клімату. Розділ 2. “Аналіз основних тенденцій розвитку малого бізнесу в Українів Сумському регіоні” аналізуються основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні та Сумському регіоні в умовах пандемії Covid-19. Розділ 3. “Шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні” присвячений розкриттю питання про шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні.Item Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей(Сумський державний університет, 2020) Радько, С.О.Мета роботи – дослідження економічних можливостей соціальних мереж, як бізнес-майданчика, і розроблення бізнес-проекту для реалізації на інноваційному маркетплейсі. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси трейдингу в соціальних мережах, як ресурси нових бізнес-можливостей. Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між економічними суб’єктами при веденні бізнесу у соціальних мережах. Відповідно до визначеної мети, у роботі вирішено такі завдання: визначено сутність соціальних медіа та їх види; досліджено соціальні мережі (СМ), як платформу для бізнесу; проведено аналіз та визначено переваги і недоліки соціального медіа маркетингу; виведено універсальну маркетингову стратегію для підприємців у СМ; досліджено мотивацію бізнесу до виходу в СМ; проведено аналіз проблеми оподаткування бізнесу в СМ; сформовано алгоритм створення сторінки для бізнесу у мережі Instagram; запропоновано алгоритм просування і підтримки бізнес-проекту в СМ. Наукова й практична новизна одержаних результатів полягає у такому: - у роботі розроблено авторський бізнес-проект і запропонована відповідна маркетингова стратегія його просування в Instagram, що, на відміну від існуючих, базуються на використанні інноваційного інструментарію і враховують особливості обраного маркетплейсу для реалізації алгоритму просування й підтримки бізнес-проекту в довгостроковій перспективі.Item Оцінка вартості бізнесу ІКТ сфери(Сумський державний університет, 2020) Монько, О.М.У першому розділі визначені теоретичні основи оцінки вартості бізнесу ІКТ сфери. У другому розділі досліджено методичні підходи до оцінки вартості бізнесу інформаційно-комунікаційної сфери. У третьому розділі проведено оцінку вартості підприємства ІКТ сфери «Інкателм» та запропоновано шляхи його удосконалення.Item Аналіз економічної ефективності інвестування малого та середнього бізнесу(Сумський державний університет, 2020) Войцеховська, А.О.У першому розділі роботи визначено місце України у світових рейтингах інноваційного інвестування, досліджено проблему приватного інвестування. У другому розділі роботи проаналізовано інноваційні методи інвестування МСП. У третьому розділі роботи проведено аналіз показників розвитку МСП.Item Оцінка комерційної привабливості бізнесу у сфері віртуальної та доповненої реальності(Сумський державний університет, 2020) Долженко, П.С.У першому розділі "Віртуальна реальність у ХХІ столітті: концептуальні основи" визначено поняття віртуальної реальності. Технології створення та сфери її використання. У другому розділі "Галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту" досліджено галузеві передумови становлення віртуальної реальності як бізнес продукту. У третьому розділі "Оцінка комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальності" проведено оцінку комерційної привабливості туристичних турів віртуальної реальностіItem Стратегії виробничо-збутової діяльності промислового підприємства(Сумський державний університет, 2020) Молодець, А.Ю.У першому розділі «Економічна діяльність промислових підприємств: національні особливості» досліджено різні аспекти (економічні, соціальні, маркетингові, інноваційні, фінансові, технічні, ін.) на підприємствах лицьової керамічної цегли; стан і перспективи розвитку промислового сектору національної економіки; проведено аналіз будівельної галузі і ринку будівельної продукції України. У другому розділі «Економіко-фінансовий і комерційний аналіз господарської діяльності компанії на ринках» виокремлено і досліджено економіко-організаційний профайл компанії; аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища компанії; товарний асортимент компанії. Третій розділ «Стратегії підприємницької і виробничої діяльності компанії» присвячено докладному аналізу підприємства з метою розрахунку основних економічних показників компанії. У розділі розраховано та аналізовано програму виробничо-технологічної модернізації, яка за відповідних умов та належної ініціативи фірми може бути практично реалізована.Item Економічний аналіз програм мікрокредитування мікро-, малого та середнього бізнесу в Україні(Сумський державний університет, 2020) Очкуренко, С.В.У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КРЕДИТУВАННЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ» розглянуто сутність мікрокредитування та стратегії кредитування, були досліджені стан і перспективи розвитку сфери кредитування в Україні. У другому розділі «МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ СУБ’ЄКТІВ МІКРО- ТА МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА» проаналізована програма державної підтримки бізнесу «Доступні кредити 5-7-9» У третьому розділі «ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ «5-7-9» ТА НАПРИЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ» на основі другого розділу були проаналізовані очікувані результати від впровадження програми, та визначені напрями підвищення її ефективності.