Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
Search Results
Item Управління конкурентоспроможністю сучасного підприємства(Сумський державний університет, 2020) Федорченко, Д.І.У першому розділі розглядаються існуючі методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства. Аналітична оцінка діяльності КП «Шляхрембуд» дається в другому розділі. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. Оцінено рівень його конкурентоспроможності. Обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності об’єкта дослідження проводиться в третьому розділі.Item Управління конкурентоспроможністю продукції підприємства(Сумський державний університет, 2020) Янко, Л.М.В першому розділі "Суть та необхідність стратегії управління підприємством", досліджено суть та необхідність стратегії управління підприємством. У другому розділі "Оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві" проведена оцінка фактичного стану якості продукції на підприємстві. У третьому розділі "Обгрунтування резервів підвищення конкурентоспроможності продукції" обгрунтовані резерви підвищення конкурентоспроможності продукції.Item Стратегії забезпечення конкурентоспроможності продукції(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Д.І.У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ» розглянуті зміст поняття «конкурентоспроможність» та «забезпечення якості» продукції та система забезпечення конкурентоспроможності, принципи, методи та функції. У другому розділі роботи «. ОЦІНКА СУЧАСНОГО СТАНУ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС» виконаний аналіз економічних показників діяльності ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС, досліджена система забезпечення конкурентоспроможності і основні напрямки її вдосконалення ТОВ АМАРКОРД-АЛЕКС. У третьому розділі роботи «ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ» запропоновані шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції та ефективності підприємства та використання інноваційних рішень для підвищення рівня конкурентоспроможності продукції.Item Аналіз діяльності підприємства в умовах цифрової економіки(Сумський державний університет, 2020) Швець, А.О.У першому розділі роботи «Поняття цифрової економіки. Типи підприємств в цифровій економіці» було розкрито поняття цифрової економіки та розглянуто особливості роботи в таких умовах. У другому розділі роботи «Економічний потенціал підприємства» представлені складові економічного потенціалу підприємства і розкривається їх сутність. У третьому розділі роботи «Аналіз складових економічного потенціалу підприємства» проводиться аналіз і оцінку впливу кожної зі складових економічного потенціалу на ефективну діяльність підприємства. У четвертому розділі роботи «Діагностика фінансового стану підприємства» за допомогою комплексу фінансових показників аналіз і оцінка діяльності підприємства.Item Аналіз рентабельності виробництва(Сумський державний університет, 2020) Кушніров, М.М.Мета роботи: розкриття змісту економічних понять рентабельності виробництва, їх формування в умовах ринкової економіки як з теоретичної, так і з практичної точки зору, дослідження методики аналізу фінансових результатів виробничого підприємства. Завдання роботи: ознайомлення з поняттям рентабельності виробництва, проведення аналізу та перевірка результатів рентабельності на підприємстві, розгляд низки питань, пов'язаних з економічним аналізом фінансових результатів та рентабельності підприємства, виявлення шляхів підвищення господарської діяльності підприємства. Предметом дослідження роботи є: поняття рентабельності, її показники, види та оцінка рентабельності і шляху її підвищення.Item Аналіз якості продукції на підприємстві(Сумський державний університет, 2020) Чертодуб, В.О.Об'єкт дослідження – показники якості продукції ТОВ «Торговий дім «ЖИТОМИРСЬКІ ЛАСОЩІ»». Мета роботи полягає в проведенні аналізу якості продукції на конкретному підприємстві з метою виявлення ефективних напрямків покращення конкурентних позицій на ринку та їх вплив на поліпшення кінцевих результатів роботи даного підприємства. Методи дослідження - системний підхід, фінансовий аналіз, статистичний та економічний аналіз конкурентних позицій підприємства. Вивчено теоретичні підходи до поняття якості продукції і система її показників. Розглянуті методичні аспекти розробки системи управління якістю продукції на підприємстві та питання організації технічного контролю якості продукції. Проаналізовано роботу підприємства за три роки. Досліджено динаміку основних економічних показників, проаналізовано позицію підприємства на ринку збуту, його конкурентоспроможність. Проведено структурний аналіз витрат на виробництво та його рентабельність Впровадження заходів щодо підвищення якості продукції дозволить отримати додатковий прибуток за рахунок збільшення частки ринку, покращення сервісу, обслуговування.Item Оцінка ефективності інвестиційної діяльності підприємства(Сумський державний університет, 2020) Пєтровська, Н.В.У першому розділі роботи «Теоретичні основи інвестиційної діяльності підприємства» розглянуті такі питання, як зміст інвестиційної діяльності підприємства її економічна сутність, поняття ризику інвестиційної діяльності, принципи та формування інвестиційного портфелю підприємства. У другому розділі «Методи економічного аналізу інвестиційної діяльності підприємства» проведена оцінка ефективності інвестиційного портфелю та досліджені методи оцінки ризику та прийняття інвестиційних рішень на підприємстві. У третьому розділі «Шляхи удосконалення ефективності інвестиційної діяльності підприємства» проведений аналіз господарської діяльності підприємства та надана оцінка ефективності інвестиційної діяльності підприємства.Item Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах ринкових відносин(Сумський державний університет, 2020) Махно, В.О.У першому розділі «Особливості визначення економічної категорії – конкурентоспроможність підприємства» проаналізовані поняття конкурентоспроможність підприємства, конкурентна політика, конкурентні стратегії. У другому розділі «Науково-методичні основи оцінки конкурентоспроможності підприємства» досліджені критерії та показники оцінки конкурентоспроможності, методи оцінки конкурентоспроможності та якості продукції, сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі «Управління та регулювання конкурентоспроможністю підприємства» розглянута державна політика у сфері регулювання конкурентних відносин, проаналізоване приклади порушення економічної конкуренції, наведені види відповідальності за порушення умов конкуренції.Item Оцінка конкурентоспроможності підприємства та напрями її підвищення(Сумський державний університет, 2020) Голубович, О.М.У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ» визначено сутність і види конкуренції, поняття і чинники конкурентоспроможності продукції, особливості оцінки і формування механізму конкурентоспроможності. У другому розділі «МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ» досліджено методи та методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності виробництва продукції. У третьому розділі «ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ» проведено економічний аналіз діяльності підприємства ТОВ "Квадрат", здійснено оцінку конкурентоспроможності підприємства та його продукції, запропоновано напрями зростання конкурентоспроможності виробництва меблів.