Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Удосконалення маркетингової активності підприємства як напрям посилення конкурентних переваг
    (Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, А.Г.
    Мета дослідження – проаналізувати розвиток фармацевтичного ринку України, удосконалити маркетингову активність роздрібної мережі "Аптека низьких ц". Завдання дослідження – дослідити маркетингову діяльність мережі "Аптека низьких ц". Об’єкт дослідження – мережа "Аптека низьких ц". Предмет дослідження – маркетингова діяльність мережі аптек. У процесі виконання дипломної роботи при аналітичному дослідженні маркетингової діяльності мережі аптек були застосовані такі методи, як SWOT-аналіз, модель Портера та модель 5 сил Портера. Інформаційною базою дослідження послугували офіційні сайти аптечних мереж, офіційні статистичні макроекономічні дані, аналітичні огляди науковців фармацевтичного ринку, статті яких розміщенні в тематичних виданнях. Дана тематика є актуальною для розвитку фармацевтичного маркетингу, фармацевтичних підприємств та роздрібних аптечних мереж.
  • Item
    Особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольної продукції (на прикладі ПрАТ "Оболонь")
    (Сумський державний університет, 2020) Тонкошкур, Б.С.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливості маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв та визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії ПрАТ «Оболонь», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності підприємств-виробників слабоалкогольних напоїв. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника слабоалкогольних напоїв, компанія ПрАТ «Оболонь». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз їх ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
  • Item
    Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси)
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.С.
    Маркетингова діяльність салону краси. Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – салон краси «ПП Коваленко» У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси . Досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, визначення лояльності клієнтів за допомогою анкетування. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті.
  • Item
    Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства
    (Сумський державний університет, 2020) Вода, Г.М.
    Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу споживача на певних марках або видах товару, цим же істотно збільшити їх продаж та стати лідером серед конкурентів на ринку молочної продукції. Адже мерчандайзингова діяльність набирає все більшої популярності з кожним роком та стає важливим інструментом посилення конкурентоспроможності. Метою бакалаврської роботи є дослідження особливостей мерчандайзингових заходів в типовому торгівельному залі продуктового магазину та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Завдання роботи: проаналізувати стан ринку молочної продукції України; порівняти конкурентоспроможність підприємства «Сумський молочний завод» та його основних конкурентів; дослідити конкурентоспроможність продукції аналізованого підприємства порівняно з основними конкурентами; визначити особливості організації мерчандайзингу в діяльності підприємства; розробити варіанти оптимального розміщення продукції ТМ «Добряна» в торгівельних залах з точки зору мерчандайзингу; обрати маркетингові засоби для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на основі вдосконалення його мерчандайзингової діяльності. Об’єктом дослідження є підприємство «Сумський молочний завод». Предметом дослідження є організація мерчандайзингу та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження. Наукова новизна дослідження полягає в забезпеченні посилення конкурентоспроможності підприємства за рахунок покращення мерчандайзингової діяльності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні шляхів удосконалення мерчандайзингової діяльності підприємства «Сумський молочний завод» та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.
  • Item
    Особливості використання банківського маркетингу в сучасних умовах
    (Сумський державний університет, 2020) Охонько, А.О.
    Об’єктом аналізу є ПАТ «ПУМБ». Предметом дослідження виступає маркетингова діяльність ПАТ «ПУМБ». Метою роботи є аналіз маркетингової діяльності ПАТ «ПУМБ», щодо покращення маркетингових заходів, а також удосконалення роботи банка в цілому. Відповідно до мети завданнями роботи є: дослідити діяльність комерційних банків України; розкрити зміст, ціль та сутність маркетингової діяльності банку «ПУМБ»; охарактеризувати маркетингову стратегію на окремих етапах життєвого циклу; дослідити просування продукції на ринку банківських послуг; проаналізувати перспективи розвитку та рекомендації щодо маркетингових заходів банку «ПУМБ». Основними інформаційними джерелами дипломної роботи є навчально-методичні матеріали, підручники, посібники з маркетингу, статті періодичних видань, що мають відношення до теми роботи, дані статистичних сайтів, а також офіційні веб-сайти банків.
  • Item
    Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта"
    (Сумський державний університет, 2020) Шевчук, С.В.
    Актуальність теми роботи Конкурентоспроможність підприємства це важлива складова ринкової економіки, в якій поєднуються можливість та ефективність адаптації підприємства до різних умов ринку. Адаптація підприємств до конкурентного середовища проходить у процесі комплексного аналізу діяльності конкурентів, власного ринкового потенціалу. Сьогодні маркетингова діяльність виступає вагомим чинником в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Метою бакалаврського дослідження є теоретичне обґрунтування напрямків удосконалення маркетингової конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Завдання роботи: визначити мету, принципи, напрями маркетингової діяльності підприємства; дослідити складові механізму управління маркетинговою діяльністю; визначити роль маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства; оцінити господарську та маркетингову діяльність підприємства; запропонувати напрями удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві. Об’єктом дослідження є напрямки забезпечення ефективної маркетингової діяльності в забезпечені конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах господарювання. Предметом дослідження є теоретичні та методичні розробки шляхів забезпечення ефективної маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію та напрямки удосконалення маркетингової діяльності щодо конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Практична значущість дослідження. В роботі представлене власне дослідження маркетингової конкурентоспроможності компанії «Нова Пошта», розроблені опросники та анкети для респондентів.
  • Item
    Сучасні тенденції цифрового маркетингу
    (Сумський державний університет, 2020) Товстий, В.О.
    Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8. Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.