Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Item
    Удосконалення підходів до адміністрування бізнесу
    (Сумський державний університет, 2021) Вольвач, Я.А.
    У першому розділі роботи визначено основні етапи та процеси адміністрування інтернет-бізнесу; проаналізовано процеси продажу в інтернет-бізнесі; проведено аналіз необхідності впровадження CRMв інтернет-бізнес. У другому розділі досліджено методичні підходи до аналітики інтернет-бізнесу; проаналізовано основні показники аналітики інтернет-магазину; досліджено необхідність наскрізної аналітики для інтернет-магазину. У третьому розділі роботи сформовано рекомендації щодо використання сервісу GoogleAnalytics для удосконалення процесів адміністрування бізнесу в Інтернет.
  • Item
    Економічне обгрунтування встановлення нового медичного обладнання
    (Сумський державний університет, 2021) Книш, М.Ю.
    В першому розділі роботи "Доцільність та призначення бізнес-планування" досліджено сутність та значення бізнес-планування, надана класифікація бізнес-планів. В другому розділі роботи "Механізм бізнес-планування" детально аналізуються структура бізнес-планів та ефективність бізнес-планування в сучасних умовах з урахуванням типових помилок. В третьому розділі роботи "Практичні підходи до економічного обгрунтування бізнес-проекту встановлення нового медичного обладнання приватного медицинського центру" економічно обгрунтовано підприємницькою ідеєю проекту щодо встановлення нового обладнання для приватного медичного центру із надання населенню м. Суми та Сумської області платних послуг КТ-дослідження.
  • Item
    Інновації й ІТ у бізнес-середовищі: сучасні тенденції та ключові чинники успіху
    (Сумський державний університет, 2021) Дерманська, Л.Ю.
    Мета кваліфікаційної роботи магістра полягає у виявленні, критичному аналізі тенденцій і трендів, проблемних вузлів розвитку, викликів, ризиків, загроз та визначенні можливостей ІТ-ресурсів та інновацій, як ключових чинників успіху для компаній на ринках. Об’єктом дослідження у роботі є процеси залучення й використання ІТ та інновацій у бізнес-середовищі, що знаходиться у стані рецесії, спричиненої пандемією коронавірусу. Предметом дослідження у роботі виступають економічні відносини між бізнес-суб’єктами, що формуються в умовах невизначеності й ризиків бізнес-середовища, і розвиваються переважно із використанням інновацій та ІТ. У 1-му розділі роботи "IT: стан ринку, тренди, динаміка, перспективи" аналізуються IT у глобальному економічному середовищі: розвиток, види (типи), сфери використання (застосування); висвітлені успіхи і проблеми українських компаній на ринку IT. У 2-му розділі роботи "Дослідження умов функціонування ІТ-компаній на ринку: ризики, можливості, виклики" досліджено основні ризики (за ключовими видами) на ринку IT, фактори невизначеності у сфері IT; ключові фактори ризику при використанні штучного інтелекту та їх вплив на глобальні економічні й технологічні проблеми. У 3-му розділі роботи "Комерційні аспекти запровадження й використання інновацій і ІТ у бізнес-середовищі" досліджено тактики й стратегії IT-компаній на національному та міжнародному ринках. Крім цього описано особливості й тенденції ринку стартапів (національного і міжнародного): основні сфери розробок цінова політика, корпоративні та ін. права, інвестування.
  • Item
    Розроблення заходів формування лояльності клієнтів у ресторанній сфері
    (Сумський державний університет, 2020) Солдатенко, Д.О.
    Ситуація на ринку постійно змінюється: потреби споживача змінюється, конкуренти вдосконалюють свій товар та поліпшують сервіс надання послуг. Саме дані фактори являються рушійною силою для вдосконалення сервісу обслуговування, якості надання послуги. В таких умовах збереження власних позицій на ринку потребує створення конкурентної переваги, що актуалізує дослідження, які проводяться з питань маркетингу в ресторанному бізнесі.Об’єктом дослідження є ресторан “THE GALLIARD” в місті Дубаї. Предметом дослідження є специфіка та методи формування лояльності споживача до закладу громадського харчування.Актуальність теми полягає в визначенні способів утримання своїх позицій, в умовах високої конкуренції на ринку. Маркетинг — один з найвпливовіших способів роботи на ці фактори. Метою дослідження є розроблення конкретних пропозицій для ресторану “THE GALLIARD”, спрямованих на створення та підвищення лояльності клієнта до бренду, та збільшити в такий спосіб прибуток в поточному та перспективному періодах. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання дослідження: - розкриття теоретичних аспектів маркетингу в ресторанному бізнесі; - аналіз поточної ситуації на ринку; - вивчення сучасного стану щодо прибутковості діяльності підприємств харчової промисловості в Дубаї; - розробка конкретні пропозиція для формування лояльності серед клієнтів ресторану “THE GALLIARD” - формування рекомендації на майбутнє. Теоретичною та методологічною основою даної роботи є аналітичні огляди видань, статистичні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту закладу та аккаунти в соціальних мережах.
  • Item
    Improving approaches to promoting business on the Internet
    (Sumy State University, 2020) Ngoh Sondi Doris
    Перший розділ "Теоретичний аналіз основних термінів" зосереджений на огляді існуючої літератури в соціальних мережах щодо маркетингових стратегій, просування бізнесу та реклами бізнесу. Другий розділ "Методи реклами бізнесу в Інтернеті" зосереджується на практичній частині маркетингу соціальних медіа за допомогою Instagram, різних методах маркетингу соціальних медіа, націлюванні на маркетинг соціальних медіа, копірайтингу як частині соціальних медіа. У третьому розділі "Аналіз використання методів просування бізнесу в Інтернеті та їх вдосконалення" було проведено опитування з метою аналізу сучасного етапу використання різних методів просування бізнесу в Інтернеті його власниками. За результатами було висловлено пропозиції щодо вдосконалення методів просування бізнесу в Інтернеті. Науковою новизною отриманих результатів є унікальні дані, отримані в результаті опитування власників бізнесу з Камеруну та України та рекомендації, складені на його основі. Результати магістерської роботи можуть бути використані представниками МСП для покращення результатів просування бізнесу в Інтернеті.
  • Item
    International company human resource management: the modern business-functional for company growth
    (Sumy State University, 2020) JIMOH Oluwaseun Mary
    У першій частині дипломної роботи „СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМПАНІЄЮ” пояснюється, як стратегічне управління також має важливу роль, яку відіграють аналітичні та технічні навички, необхідні для отримання та використання конкурентних переваг, пов’язаних. Стратегічне управління залежить від того, що потрібно робити вищому керівництву. Це пов’язано з довгостроковою метою експлуатації. У 2-й частині дипломної роботи “Управління персоналом у міжнародному аспекті”: - Який персонал їм потрібно найняти? - Робітники з рідної країни (іммігранти), або місцеві робітники? - Як ми вибираємо, чи направляти іммігрантів, чи наймати місцевих робітників? - Звідки ми можемо знати, як кадрові практики проводяться в інших країнах? - Чи однаковий процес набору та відбору в країні чи країнах, в яких компанія хоче працювати? - Як ми ставимось до інформації на всіх географічних та культурних рівнях? Третя частина "COVID-19 І ЇЇ ЕФЕКТИ В СИСТЕМІ УЧР" намагається дослідити наслідки поширення COVID-19 на глобальні компанії електронної комерції, де було обрано п'ять найбільших компаній електронної комерції у світі з точки зору доходи та ринкова вартість, і вони були такими: американська Amazon, китайська Alibaba, японська Rakuten, німецька Zalando, Великобританія ASOS, щодня вимірює поширеність вірусу корони за “кумулятивними інфекціями” та “кумулятивною смертю”.
  • Item
    Economic mechanisms of green energy business development
    (Sumy State University, 2020) Abou, Khalil Johaina
    У першому розділі розглядаються передумови та останні світові тенденції прогресу бізнесу із зеленою енергетикою, а також національні схеми економічної підтримки, що використовуються для управління розвитком відновлюваної енергії. Другий розділ охоплює питання оцінки ліванського потенціалу відновлюваної енергетики та стану його використання, визначення поточних економічних та організаційних стимулів для розвитку національної зеленої енергетики та аналіз економічних результатів їх реалізації. У третьому розділі для вдосконалення управління бізнесом із зеленої енергетики в Лівані проводиться економічне обгрунтування реалізації розподілених сонячних фотоелектричних проектів, а також пропонуються рекомендації щодо вдосконалення економічної та організаційної підтримки бізнесу із зеленої енергетики в країні щодо виявив проблеми його адміністрування.
  • Item
    Прогнозування розвитку бізнесу на місцевому рівні в умовах нових суспільних обмежень
    (Сумський державний університет, 2020) Бесідовський, А.О.
    Розділ 1 “Теоретичні аспекти розвитку бізнесу” присвячений розкриттю питання про функції і роль малого бізнесу та формування підприємницького клімату. Розділ 2. “Аналіз основних тенденцій розвитку малого бізнесу в Українів Сумському регіоні” аналізуються основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні та Сумському регіоні в умовах пандемії Covid-19. Розділ 3. “Шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні” присвячений розкриттю питання про шляхи розвиткубізнесу в Сумському регіоні.
  • Item
    Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей
    (Сумський державний університет, 2020) Радько, С.О.
    Мета роботи – дослідження економічних можливостей соціальних мереж, як бізнес-майданчика, і розроблення бізнес-проекту для реалізації на інноваційному маркетплейсі. Об’єкт дослідження – бізнес-процеси трейдингу в соціальних мережах, як ресурси нових бізнес-можливостей. Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між економічними суб’єктами при веденні бізнесу у соціальних мережах. Відповідно до визначеної мети, у роботі вирішено такі завдання: визначено сутність соціальних медіа та їх види; досліджено соціальні мережі (СМ), як платформу для бізнесу; проведено аналіз та визначено переваги і недоліки соціального медіа маркетингу; виведено універсальну маркетингову стратегію для підприємців у СМ; досліджено мотивацію бізнесу до виходу в СМ; проведено аналіз проблеми оподаткування бізнесу в СМ; сформовано алгоритм створення сторінки для бізнесу у мережі Instagram; запропоновано алгоритм просування і підтримки бізнес-проекту в СМ. Наукова й практична новизна одержаних результатів полягає у такому: - у роботі розроблено авторський бізнес-проект і запропонована відповідна маркетингова стратегія його просування в Instagram, що, на відміну від існуючих, базуються на використанні інноваційного інструментарію і враховують особливості обраного маркетплейсу для реалізації алгоритму просування й підтримки бізнес-проекту в довгостроковій перспективі.
  • Item
    Оцінка вартості бізнесу ІКТ сфери
    (Сумський державний університет, 2020) Монько, О.М.
    У першому розділі визначені теоретичні основи оцінки вартості бізнесу ІКТ сфери. У другому розділі досліджено методичні підходи до оцінки вартості бізнесу інформаційно-комунікаційної сфери. У третьому розділі проведено оцінку вартості підприємства ІКТ сфери «Інкателм» та запропоновано шляхи його удосконалення.