Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
10 results
Search Results
Item Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності поліклініки КНП "Шосткинська "ЦРЛ"(Сумський державний університет, 2020) Пушко, О.М.Прикладне значення магістерської роботи полягає в застосуванні сучасних методів просування медичних послуг у рамках системного підходу на розгалуженому медичному ринку, з використанням стратегічного аналізу, та маркетингового планування при прийнятті управлінських рішень в медичних закладах вторинного рівня.Item Збутова політика підприємства(Сумський державний університет, 2020) Прусс, Є. М.Об’єкт дослідження – Філія «Ніжинський елеватор» СТОВ «Дружба Нова» Мета і завдання дослідження. На сьогоднішній день реалії ринкової економіки визначили велику кількість проблем. Однією з таких, причому найбільш актуальною, є проблема збуту продукції. У даній роботі будуть розглянуті теоретичні питання по формах і етапах збутової політики, вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на організацію збутової діяльності підприємства. Також розглянемо аналіз збутової діяльності на прикладі ФІЛІЇ «Ніжинський елеватор» СТОВ «Дружба-Нова», також будуть розроблені та представлені заходи по удосконаленню збутової політики підприємства. Методи дослідження. Методологічною основою даного дослідження є наукові концепції та теоретичні розробки вітчизняних та зарубіжних вчених в області аналізу діяльності підприємств, маркетингу. Результати, одержані в роботі, містять новизну, що полягає у авторському підході щодо застосування базових теоретичних положень підприємства та використанні на практиці конкретного підприємства – Філії «Ніжинський елеватор» СТОВ «Дружба Нова». Результати роботи можуть бути використані вітчизняними підприємствами при здійсненні власних маркетингових досліджень.Item Розроблення маркетингової стратегії проникнення на зовнішні ринки (на прикладі інтернет-магазину "Staff")(Сумський державний університет, 2020) Смілянський, А.В.Об’єкт дослідження – виробник одягу та взуття стилю "streetwear", компанія "Staff". Мета роботи – на основі аналізу обраного підприємства, дослідження ринку легкої промисловості Білорусі розробити стратегію просування "Staff2 на новий ринок. Основними методами визначення заходів виходу на ринок та подальшого просування компанії є: аналіз діяльності «Staff», визначення переваг та недоліків, можливостей та особливостей просування, аналіз ринку легкої промисловості Білорусі, визначення потенційних конкурентів, аналіз конкурентоспроможності обраної компанії на новому ринку, створення стратегії та планування бюджету. Результати, отримані в роботі, містять теоретичні та практичні дані щодо можливостей та методів виходу на нові ринки, особливостей аналізу підприємств та вибору стратегії просування, та можуть бути використані як практичні рекомендації для підприємств легкої промисловості.Item Інтернет-маркетинг підприємства малого бізнесу (на прикладі салону краси)(Сумський державний університет, 2020) Коваленко, А.С.Маркетингова діяльність салону краси. Дипломна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – салон краси «ПП Коваленко» У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси . Досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, визначення лояльності клієнтів за допомогою анкетування. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті.Item Цифровий маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку(Сумський державний університет, 2020) Піддубна, А.О.Структура та обсяг випускної кваліфікаційної роботи бакалавра. Робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел який містить 16 найменувань, додатку. Загальний обсяг бакалаврської роботи 30 сторінок, у тому числі 1 таблиця, 1 рисунок, список використаних джерел 2 сторінки. Мета роботи - оцінка сучасних тенденцій та перспектив розвитку цифрового маркетингу. Для досягнення зазначеної мети поставлено та вирішено такі завдання: • Вивчити теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; • Побудова визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; • Визначити сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; • Аналізувати недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні; • Розробити етапи розробки маркетингової стратегії в Україні. Об'єкт дослідження - сучасні тенденції та перспективи розвитку в Україні. Предмет дослідження – комплекс цифрового маркетингу організацій в Україні. У кваліфікаційній роботі було вивчено теоретичні аспекти розробки комплексу цифрового маркетингу; побудовано визначення, принципів, основних складових цифрового маркетингу; визначено сучасні тенденції і перспективи використання у адаптивних системах управління збуту; проаналізовано недоліки та базове порівняння традиційного та цифрового маркетингу в Україні, розроблено етапи розробки маркетингової стратегії в Україні.Item Особливості використання банківського маркетингу в сучасних умовах(Сумський державний університет, 2020) Охонько, А.О.Об’єктом аналізу є ПАТ «ПУМБ». Предметом дослідження виступає маркетингова діяльність ПАТ «ПУМБ». Метою роботи є аналіз маркетингової діяльності ПАТ «ПУМБ», щодо покращення маркетингових заходів, а також удосконалення роботи банка в цілому. Відповідно до мети завданнями роботи є: дослідити діяльність комерційних банків України; розкрити зміст, ціль та сутність маркетингової діяльності банку «ПУМБ»; охарактеризувати маркетингову стратегію на окремих етапах життєвого циклу; дослідити просування продукції на ринку банківських послуг; проаналізувати перспективи розвитку та рекомендації щодо маркетингових заходів банку «ПУМБ». Основними інформаційними джерелами дипломної роботи є навчально-методичні матеріали, підручники, посібники з маркетингу, статті періодичних видань, що мають відношення до теми роботи, дані статистичних сайтів, а також офіційні веб-сайти банків.Item Маркетингова та комунікаційна діяльність підприємств-виробників металевої упаковки(Сумський державний університет, 2019) Кириченко, Є.В.Магістерська робота пов’язана із дослідженням маркетингової та комунікаційної діяльності підприємств-виробників упаковки. Спочатку упаковка виконувала виключно утилітарну функцію і була покликана дбати про збереження споживчих властивостей товарів. В умовах сучасного ринку її роль істотно змінилася, сьогодні упаковка є ідентифікатором брендів і товаровиробників, елементом маркетингової стратегії компанії. Вона стала дієвим засобом комунікації виробника та споживача. Тому ринок упаковки стрімко розвивається. Зростають вимоги до упаковки. Усе це призвело до активізації маркетингової та комунікаційної діяльності виробників упаковки для підтримки своєї конкурентоспроможності. У роботі здійснено дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Фавор» та запропоновано основні напрями її удосконалення.Item Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях(Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.Item Аналіз особливостей маркетингової діяльності підприємства сфери послуг(Сумський державний університет, 2019) Чигрин, Ю.А.Кваліфікаційна робота бакалавра містить 75 сторінок, 3 розділи, 14 рисунків, 11 таблиць,використано 34 джерела. Актуальність теми полягає в необхідності прийняття маркетингових рішень у процесі надання послуг з метою щодо покращення маркетингової діяльності в ціломув. Мета роботи - аналіз особливостей маркетингової діяльності підпрнємств сфери послуг, оцінювання її ефективності та формулювання напрямів покращення. Предмет дослідження - процеси, які відбуваються в сфері послуг на прикладі сервісного центру «Добрий майстер». Основні завдання: визначити теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства сфери послуг; проаналізувати цілі та завдання маркетингової діяльності у сфері послуг; запропонувати заходи щодо посилення ефективності сфери послуг. У першому розділі роботи «Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства сфери послуг» розкривається сутність поняття «послуга», визначається сутність та класифікація, розглядаються цілі та завдання маркетингової діяльності підприємстві у сфері послуг на та їх роль. У другому розділі роботи «Прикладне дослідження специфіки здійснення маркетингової діяльності підприємством сфери послуг» на прикладі сервісного центру «Добрий майстер» досліджуються особливості об`єкту, основні етапи роботи сервісного центру, розглядаються підходи до визначення ефективності маркетингової політики на підприємстві. У третьому розділі «Визначення напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери послуг» проаналізовано та запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності підприємства та збалансування напрямків його діяльності.Item Дизайн-підхід в маркетингових дослідженнях(Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.Знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту.