Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67299
Browse
6 results
Search Results
Item Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн(Сумський державний університет, 2020) Шафорост, Ю.В.У сучасному бізнес-середовищі контент-маркетинг є ефективним інструментом масштабування та промоції компанії як на вітчизняному так і на зарубіжному ринках. Слід відмітити, що іноземні компанії впроваджують контент-маркетинг як основну стратегію їх розвитку та функціонування, що формує передумови розширення ринку збуту, знаходження своєї цільової аудиторії, отримання зворотного зв’язку та швидкої адаптації відповідно до змін запитів споживачів. Об’єктом дослідження є соціальна сторінка в Instagram дизайн-студії “Eighth Studio”. Предметом дослідження є специфіка створення контенту в соціальній мережі Instagram для дизайн-студії “Eighth Studio”. Метою і завданням дослідження є аналіз та формування ефективного плану з медіа-контентом (моушн, фото та графічного дизайну) для просування сторінки дизайн-студії. Для досягнення поставленої мети в даній роботі виокремимо наступні завдання: - розкриття поняття контент-маркетингу як інструмента для просування компанії; - дослідження актуальності використання контент-маркетингу у сферах бізнесу; - аналіз соціальних мереж як сучасних інструментів контент-маркетингу; - дослідження соціальної мережі Instagram як платформи для просування компанії; - проведення аналізу роботи моушн-студії та її продукції; - розроблення актуального плану з контентом для соціальної сторінки в “Instagram”. Теоретичною та методичною основою роботи є аналітичні огляди видань, статистічні дані, дослідження вчених, офіційна сторінка сайту студії, офіційна сторінка профілю студії в Instagram.Item Удосконалення збутової політики підприємства в онлайн середовищі(Сумський державний університет, 2020) Писаренко, К.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів просування продукції в онлайн-середовищі, для успішної реалізації товарів і послуг та знаходження нових альтернативних каналів збуту. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних рекомендацій удосконалення збутової політики підприємства в онлайн-середовищі. Завдання роботи: визначити цілі, завдання та основні елементи збутової політики підприємства в онлайн-середовищі; систематизувати існуючі методи та інструменти маркетингу в просуванні продукції в онлайн-середовищі, визначити переваги та недоліки їх застосування; обґрунтувати переваги використання альтернативного маркетингу на сучасному ринку; провести аналіз існуючих методів просування на підприємстві ТОВ «Чернігів Пекедж»; здійснити оцінювання та обґрунтування вибору інструментів для привернення споживачів; проаналізувати потенціал та виявлення характеристик аудиторії ТОВ «Чернігів Пекедж»; розробити модель виведення компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» на маркетплейс Пром.юа; запропонувати маркетингову стратегію для компанії ТОВ «Чернігів Пекедж» (вихід на маркетплейс Пром.юа). Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Чернігів Пекедж», яке займається виробництвом і продажем брендованих поліетиленових пакетів. Предметом дослідження є теорія і практика застосування інноваційних методів просування компанії в сучасних умовах. Методи дослідження – класифікація, порівняння, аналіз, систематизація, узагальнення. Наукова новизна дослідження: обґрунтовано, що інноваційні методи просування продукції в онлайн-середовищі в умовах різкого ускладнення збуту і загострення конкуренції стають важливим інструментом впливу на ринок; виявлено особливості застосування на практиці сучасних і інноваційних методів просування продукції підприємства в онлайн-середовищі; запропоновані рекомендації щодо удосконалення методики проведення маркетингових комунікацій з застосуванням інноваційних методів просування в онлайн-середовищі і з урахуванням специфіки товарів, тенденцій ринку і характером основних потреб споживачів; досліджено інноваційні технології та обґрунтовано необхідність їх впровадження в онлайн середовищі; розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності на основі проведених маркетингових комунікацій, що дозволило визначити положення компанії на ринку, визначити шляхи його розвитку в онлайн-середовищі; розроблено рекомендації щодо виходу підприємства на маркетплейс Пром.юа, виходячи із специфіки організації. Практична значущість дослідження полягає в розробці комплексної програми просування товарів і послуг компанії в онлайн-середовищі. Було проаналізовано ринок споживачів товарів і послуг з урахуванням специфіки організації. Складено ряд практичних рекомендацій, який може дозволити ефективність маркетингових комунікацій компанії. Дана робота може бути використана підприємством для підвищення ефективності маркетингових комунікацій в онлайн-середовищі.Item Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас"(Сумський державний університет, 2020) Павлова, А.С.Актуальність обраної теми бакалаврської роботи полягає у тому, що кожне підприємство прагне до індивідуальності та до досягнення максимального прибутку, саме в цьому їм і допомагає відділ маркетингу, а отже доцільно досліджувати маркетингову діяльність підприємств. Адже саме завдяки маркетинговій діяльності забезпечується досягнення прибутку, покращується пізнаваність бренду, аналізуються ціни, досягається взаємодія зі споживачами.Мета дослідження - проаналізувати маркетингову діяльність підприємства "Лукас", а саме: цінову політику, маркетингові комунікації, канали розподілу та мерчандайзинг. Завдання дослідження: 1. розглянути ринки кондитерських товарів; 2. розглянути маркетинг в умовах кондитерського регіонального підприємства; 3. проаналізувати політку просування ТМ "Лукас" до споживача. Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства. Об’єкт дослідження - виробничо-торгова компанія «Лукас», що входить до числа кращих кондитерських підприємств України. Методи дослідження - спостереження, статистичний аналіз, прогнозування, наукове порівняння, системний аналіз та синтез. Наукова новизна роботи полягає у тому, що визначено основні маркетингові комунікації характерні для підприємств кондитерської промисловості, отримано подальший розвиток застосування виставочної полиці для кондитерських виробів у відповідних торгівельних мережах. Практична значущість роботи та ступінь упровадження її результатів - запропоновано пропозиції щодо удосконалення діяльності підприємства, серед яких нова продукція для підприємства.Item Маркетингова стратегія просування дитячого центру(Сумський державний університет, 2020) Коба, Д.Р.Актуальність теми роботи полягає у дослідженні сучасних проблем дитячої освіти необхідності систематизації маркетингових процесів, пов’язаних з діяльністю підприємств з надання освітніх послуг. Метою бакалаврського дослідження є розроблення стратегії просування дитячого центру та ключових моментів, на які слід звертати увагу для більш ефективного привернення клієнтів. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти управління прибутком торговельного під¬приємства; проаналізувати сучасний стан щодо рентабельності ведення освітнього бізнесу та оцінити основні ризики, пов’язані з даною діяльністю; розробити концепцію і моделі механізму для ефективного ведення діяльності майбутнього підприємства «Матриця креативу»; сформувати рекомендації щодо впровадження розроб¬лених концепції та моделей для центру «Матриця креативу». Об’єктом дослідження є бізнес-план для дитячого центру «Матриця креативу». Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління бізнесу у сфері дитячої освіти. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, SWOT-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію і моделі механізму управління підприємництвом у сфері освітнього бізнесу, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики введення карантинного режиму. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження стратегії ефективного планування освітньої діяльності для центру «Матриця креативу».Item Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна"(Сумський державний університет, 2020) Кадуріна, С.В.Актуальність теми роботи полягає в необхідності розробки на підприємствах ефективного комплексу маркетингових комунікацій для взаємодії зі споживачами, партнерами, персоналом та іншими аудиторіями для отримання своєї вигоди. Метою бакалаврського дослідження є оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна». Завдання роботи: дослідити поняття «маркетингова комунікація» у діяльності сучасних підприємств; проаналізувати ринок та основних виробників молочної продукції України; дослідити, які саме комунікаційні інструменти застосовуються на ринку для просування молочної продукції; охарактеризувати Філію «Сумський молочний завод»; розглянути маркетингове середовище досліджуваного підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику; запропонувати напрями вдосконалення комунікаційних інструментів; оцінити ефективність пропонованих заходів з удосконалення. Об’єктом дослідження обрано Філію «Сумський молочний завод» ДП «Аромат». Предметом дослідження є маркетингові комунікації підприємства як чинник підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна». Методи дослідження: аналіз та синтез, спостереження, порівняння, узагальнення та класифікації, бібліометричний аналіз із застосуванням сучасного програмного забезпечення. Наукова новизна роботи полягає у авторській системі маркетингових комунікацій вітчизняного підприємства та рекомендації з впровадження на підприємстві розробленого комплексу маркетингових комунікацій. Практична значущість роботи. Практичні результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу збуту підприємства молочної галузі.Item Маркетинг міжнародних програм студентської мобільності(Сумський державний університет, 2019) Захарченко, Д.О.Глобалізаційні процеси і можливості, відкритість кордонів, міжкультурне середовище обумовлюють підвищення рівня зацікавленості у програмах мобільності серед молоді. Так кількість проектів для обміну досвідом, стажування чи навчання зростає з геометричною прогресією. При цьому з кожним роком роботодавці все частіше запитують про володіння хоча б однією іноземною мовою та досвід роботи у мультикультурному середовищі. З іншої сторони, низький рівень поінформованості молоді про можливості мобільності обмежують можливості їх повноцінного залучення до таких програм. У зв`язку з цим актуальності набувають питання щодо якісного просування програм мобільності.