Звіти з наукових досліджень

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/107

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 21
  • Item
    Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції
    (Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Захарченко, Д.О.; Вакулішина, І.М.; Косторнова, С.О.
    Об’єкт дослідження – процеси комерціалізації інновацій в системі забезпечення інноваційного розвитку підприємницьких структур, а також національної економіки у цілому. Предмет – дослідження є методологічні і теоретичні положення, методичні підходи, принципи, інструменти та науково-практичні рекомендації щодо формування і функціонування економічно обґрунтованого механізму комерціалізації (просування та збуту) інноваційної продукції, а також його маркетингового і логістичного забезпечення на вітчизняних суб'єктах господарювання.
  • Item
    Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції
    (Сумський державний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Методи дослідження – діалектичний метод наукового пізнання, системний підхід, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, маркетингу та логістики інноваційної продукції, концепції стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств та установ, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців з проблематики дослідження. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, факторний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економікоматематичний аналіз, матричний аналіз, метод декомпозиції та моделювання, метод структурно-логічного моделювання.
  • Item
    Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції
    (Сумський державний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    Об’єкт дослідження – процеси комерціалізації інноваційної продукції на підриємствах. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ щодо формування і розвитку середовища сприятливого для комерціалізації інноваційної продукції в системі управління інноваційним розвитком суб’єктів господарюювання.
  • Item
    Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки
    (Сумський державний університет, 2017) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Латунова, Дар`я Андріївна; Латунова, Дарья Андреевна; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю.
    Об’єкт дослідження – процеси формування маркетингової політики вітчизняних підприємств в умовах ринкової економіки, засновані на сучасному баченні тенденцій розвитку. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ маркетингової політики підприємств у контексті інноваційного розвитку з урахуванням сучасних особливостей комунікаційної та інноваційної діяльності підприємств.
  • Item
    Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Горета, Л.В.
    Об’єкт дослідження – стан маркетингового середовища суб’єктів різних сфер економічної діяльності в умовах інноваційного розвитку. Мета роботи – розроблення теоретичних, методичних й організаційних засад застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності.
  • Item
    Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки
    (Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Карпіщенко, Олексій Іванович; Карпищенко, Алексей Иванович; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Адамець, Т.; Данилюк, Ю.М.
    Розглянуто організаційно-економічні передумови до формування стратегій інноваційного зростання. Запропоновано теоретико-методичні засади управління вибором стратегій інноваційного розвитку. Розглянуто методологічні засади і прикладні аспекти активізації інноваційної діяльності підприємств та установ різних галузей. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. Особливістю представлених розробок є те, що вони враховують сучасні тенденції соціально-економічного розвитку: дотримання принципів сталого екологічно-збалансованого розвитку, зростаючу роль інформації і знань у забезпеченні соціально-економічного зростання, активне використання комп’ютерних інформаційних технологій. Авторами зокрема розглянуто особливості формування критеріальної та методичної бази управління інноваційним розвитком промислових підприємств України в руслі концепції інноваційного випередження. Отримані результати надають принципову можливість формування концептуальних засад механізму управління траєкторіями інноваційного зростання вітчизняної економіки і її окремих суб’єктів (підприємств та установ) в умовах становлення інформаційної економіки. Тим самим закладаються основи формування науково обґрунтованої системи цілеспрямованого управління (на різних рівнях узагальнення) інноваційним розвитком як окремих підприємств, так і національної економіки у цілому. Отримані результати істотно розвивають і поглиблюють теорію інноваційного менеджменту в частині розроблення концептуальних засад формування механізмів управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів в нестаціонарних умовах сучасної економіки.
  • Item
    Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності
    (2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Божков, Д.С.; Молибог, М.А.
    Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні.
  • Item
    Розробка фундаментальних основ маркетиногової політики підприємств в умовах ринкової економіки
    (Сумський державний університет, 2016) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Носонова, Любов В`ячеславівна; Носонова, Любовь Вячеславовна; Nosonova, Liubov Viacheslavivna; Булатова, А.С.; Меркун, І.В.; Божков, Д.С.
    Досліджено особливості формування маркетингової політики вітчизняних підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи обґрунтування і управління ефективним розвитком підприємств. Удосконалено теоретико-методичні підходи до аналізу і оцінки маркетингових комунікацій підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти розробки інноваційної стратегії розвитку та впровадження стратегії імпортозаміщення промислового підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання контент-маркетингу на підприємствах. Дістали подальшого розвитку теоретико-методичні підходи до систематизації інструментів маркетингових комунікацій. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо маркетингової політики розподілу,збутової та виставкової діяльності підприємств. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств і навчальних закладів різних галузей та форм власності.
  • Item
    Механізми формування ринково-орієнтованих стратегій інноваційного прориву
    (Сумський державний університет, 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Дериколенко, Анна Олександрівна; Дериколенко, Анна Александровна; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Клісіньскі, Я.С.; Шатова, В.М.
    Досліджено концептуальні засади упраління вибором стратегії інноваційного розвитку. Доведено, що інформація і знання - основа інноваційного розвитку підприємств. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком машинобудівних підпрємств. Розкрито маркетингове забезпечення інноваційного зростання. Проаналізовано стратегічні аспекти управління розподілом інноваційної продукції. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик.
  • Item
    Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки
    (Сумський державний університет, 2015) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Тимохіна, Яна Олександрівна; Тимохина, Яна Александровна; Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Савченко, Олена Юріївна; Савченко, Елена Юрьевна; Savchenko, Olena Yuriivna; Дубовик, Т.В.; Бучацька, І.О.; Савчук, А.М.; Меркун, І.В.; Білан, М.І.; Іванова, Т.Є.; Коваленко, Я.А.; Корінченко, Д.В.
    Досліджено особливості формування маркетингової політики промислових підприємств у ринкових умовах. Розвинуто теоретичні основи прогнозування ефективних шляхів розвитку промислового підприємства. Удосконалено теоретикометодологічні основи внутрішніх та зовнішніх інтегрованих маркетингових комунікацій промислових підприємств. Істотно поглиблено і розвинено практичні аспекти впровадження інноваційних логістичних підходів у збутову діяльність підприємства. Досліджено особливості, проблеми та перспективи використання Інтернет-маркетингу на підприємствах. Розроблено практичні рекомендації та заходи щодо торгово-закупівельної, збутової та виставкової діяльності промислового підприємства.