Звіти з наукових досліджень
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/107
Browse
5 results
Search Results
Item Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia Petrivna; Никонець, М.О.; Ступнікова, К.Б.; Жиронкін, К.Р.; Іванова, Т.Є.; Масько, Я.В.; Прокопенко, М.О.; Дириколенко, О.М.; Овчаренко, М.І.; Овчаренко, С.В.Методологічні та теоретико-методичні розробки проекту, комплекс авторських методик та рекомендацій щодо їх застосування у сукупності розв’язують важливу науково-прикладну проблему формування фундаментальних основ організаційно- економічного механізму управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств. Досліджено теоретико-методичні засади забезпечення економічного зростання в умовах змін технологічних укладів. Досліджено місце і роль інноваційної культури у забезпеченні інноваційного зростання промислових підприємств. Розроблено методологічні та теоретико-методичні засади управління інноваційною культурою промислового підприємства. Розкрито прикладні аспекти прояву елементів інноваційної культури в Україні. Досліджено роль освіти і знань у формуванні інноваційної культури. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик та практичних пропозицій, що можуть бути безпосередньо впровадженими на промислових підприємствах для управління процесами формування і розвитку їх інноваційної культури з метою переходу на випереджаючий інноваційний шлях розвитку.Item Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ілляшенко, Костянтин Вікторович; Ильяшенко, Константин Викторович; Illiashenko, Kostiantyn Viktorovych; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна; Ильяшенко, Татьяна Алексеевна; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Божков, Д.С.; Юсупова, М.; Конопелько, Г.; Неділько, М.; Старків, І.; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychМетоди дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, маркетингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено роль інновацій і інноваційної діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств і установ на вітчизняному і зарубіжному ринку. Показано, що активізація інноваційної діяльності повинна бути головним пріоритетом національної стратегії розвитку України. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичний інструментарій забезпечення інноваційного зростання. Розкрито роль і місце маркетингу у забезпеченні інноваційного зростання вітчизняної економіки.Item Розробка наукових основ маркетингу інновацій(Вид-во СумДУ, 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Суміна, Ольга Миколаївна; Сумина, Ольга Николаевна; Sumina, Olha Mykolaivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Башук, Тетяна Олександрівна; Башук, Татьяна Александровна; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Яковлева, Ганна Вадимівна; Яковлева, Анна Вадимовна; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Олефіренко, Юлія Олександрівна; Олефиренко, Юлия Александровна; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Овчаренко, Михайло Сергійович; Овчаренко, Михаил Сергеевич; Ovcharenko, Mykhailo Serhiiovych; Мінько, Марина Ігорівна; Минько, Марина Игоревна; Minko, Maryna Ihorivna; Іваницький, Ігор Юрійович; Иваницкий, Игорь Юрьевич; Ivanytskyi, Ihor Yuriiovych; Феденко, Наталія Олексіївна; Феденко, Наталия Алексеевна; Fedenko, Nataliia Oleksiivna; Пересадько, Г.О.; Росохата, Анна Сергіївна; Сигида, Л.М.; Маленко, Я.О.; Мухоїд, С.В.; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna SerhiivnaМета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господа-рюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пі-знання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, марке-тингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчиз-няних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено передумови формування концепції маркетингу інновацій, окрес-лено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегічного управління інноваційним розвитком у руслі концепції маркетингу інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ ком-плексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування, політики комунікацій. Розроблено теоретико-методичні основи механі-зму оцінки результативності (з урахуванням ризику) маркетингу інновацій. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик. Результати дослідження можуть використовуватись у практичній діяльності підприємств різних галузей та форм власності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27193Item Розробка наукових основ маркетингу інновацій(Видавництво СумДУ, 2010) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Олефіренко, Юлія Олександрівна; Олефиренко, Юлия Александровна; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Пересадько, Г.О.; Косолап, Н.Є.Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4523Item Розробка наукових основ маркетингу інновацій(Видавництво СумДУ, 2009) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Симоненко, Марія Юріївна; Симоненко, Мария Юрьевна; Symonenko, Mariia Yuriivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Гладенко, Ю.М.Об’єкт дослідження – процеси маркетингового обґрунтування і супроводження інноваційної діяльності підприємств і установ. Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господарюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції маркетингу та інноватики, метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470