Звіти з наукових досліджень
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/107
Browse
29 results
Search Results
Item Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції(Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Захарченко, Д.О.; Вакулішина, І.М.; Косторнова, С.О.Об’єкт дослідження – процеси комерціалізації інновацій в системі забезпечення інноваційного розвитку підприємницьких структур, а також національної економіки у цілому. Предмет – дослідження є методологічні і теоретичні положення, методичні підходи, принципи, інструменти та науково-практичні рекомендації щодо формування і функціонування економічно обґрунтованого механізму комерціалізації (просування та збуту) інноваційної продукції, а також його маркетингового і логістичного забезпечення на вітчизняних суб'єктах господарювання.Item Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки(Сумський державний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Горета, Любов В`ячеславівна; Горета, Любовь Вячеславовна; Horeta, Liubov Viacheslavivna; Ступнікова, К.Б.; Меркун, І.В.; Жиронкін, К.Є.Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ щодо формування і розвитку середовища сприятливого для активізації процесів інноваційного зростання вітчизняної економіки.Item Механізм управління формуванням стратегій випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств(Сумський державний університет, 2018) Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Лазоренко, В.Є.; Смілянський, А.В.; Ступнікова, К.Б.; Кириллова, А.М.; Макаренко, Є.В.; Рева, А.О.; Рудич, В.О.Мета роботи – розроблення і наукове обґрунтування теоретико-методичних засад формування і практичного впровадження організаційно-економічного механізму управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку промислових підприємств. Методи дослідження – аналіз, системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, системно-процесно-функціональний підхід до стратегічного управління підприємством, а також певні аспекти проектного, прибутково-орієнтованого, інтелектуального та маркетингового підходів.Item Розроблення механізму комерціалізації інноваційної продукції(Сумський державний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaОб’єкт дослідження – процеси комерціалізації інноваційної продукції на підриємствах. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ щодо формування і розвитку середовища сприятливого для комерціалізації інноваційної продукції в системі управління інноваційним розвитком суб’єктів господарюювання.Item Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки(Сумський державний університет, 2017) Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Латунова, Дар`я Андріївна; Латунова, Дарья Андреевна; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю.Об’єкт дослідження – процеси формування маркетингової політики вітчизняних підприємств в умовах ринкової економіки, засновані на сучасному баченні тенденцій розвитку. Мета роботи – наукове обґрунтування і розроблення теоретико-методичних основ маркетингової політики підприємств у контексті інноваційного розвитку з урахуванням сучасних особливостей комунікаційної та інноваційної діяльності підприємств.Item Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності(Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Горета, Л.В.Об’єкт дослідження – стан маркетингового середовища суб’єктів різних сфер економічної діяльності в умовах інноваційного розвитку. Мета роботи – розроблення теоретичних, методичних й організаційних засад застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності.Item Фундаментальні основи управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств(Сумський державний університет, 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Колодка, Анна Віталіївна; Колодка, Анна Витальевна; Kolodka, Anna Vitaliivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia Petrivna; Никонець, М.О.; Ступнікова, К.Б.; Жиронкін, К.Р.; Іванова, Т.Є.; Масько, Я.В.; Прокопенко, М.О.; Дириколенко, О.М.; Овчаренко, М.І.; Овчаренко, С.В.Методологічні та теоретико-методичні розробки проекту, комплекс авторських методик та рекомендацій щодо їх застосування у сукупності розв’язують важливу науково-прикладну проблему формування фундаментальних основ організаційно- економічного механізму управління розвитком інноваційної культури промислових підприємств. Досліджено теоретико-методичні засади забезпечення економічного зростання в умовах змін технологічних укладів. Досліджено місце і роль інноваційної культури у забезпеченні інноваційного зростання промислових підприємств. Розроблено методологічні та теоретико-методичні засади управління інноваційною культурою промислового підприємства. Розкрито прикладні аспекти прояву елементів інноваційної культури в Україні. Досліджено роль освіти і знань у формуванні інноваційної культури. Теоретичні положення звіту доведені до рівня конкретних методик та практичних пропозицій, що можуть бути безпосередньо впровадженими на промислових підприємствах для управління процесами формування і розвитку їх інноваційної культури з метою переходу на випереджаючий інноваційний шлях розвитку.Item Застосування маркетингу та інноватики у різних сферах діяльності(2016) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Божков, Д.С.; Молибог, М.А.Досліджено тенденції в нетрадиційних сферах маркетингової діяльності в умовах інноваційного розвитку: біржовій торгівлі, венчурній діяльності, упаковці, туризму тощо. Доведено, що за допомогою Інтернет-торгівлі біржі різко підвищують свій потенціал в умовах залучення приватних інвесторів та поступового виховання так званого власного інвестора. Виконано теоретико-методологічне обґрунтування системи методів та інструментів організаційно-економічного управління інноваційним розвитком маркетингу. Досліджено інфраструктуру венчурної діяльності в Україні. Виокремлено 10 основних проблем біржового ринку України. Проведено кластеризацію областей України в розрізі інноваційно активних промислових підприємств. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку сільського зеленого туризму в Україні.Item Фундаментальные и прикладные основы инновационного маркетинга образовательных услуг(Сумський державний університет, 2014) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Акуленко, Віталій Лук`янович; Акуленко, Виталий Лукьянович; Akulenko, Vitalii Lukianovych; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Тєлєтова, С.; Андрос, С.Проблема исследования обусловлена необходимостью формирования инновационной концепции образования, реализации и оценки образовательных услуг путем установления отношений обмена между образовательными учреждениями, потребителями образовательных услуг, потенциальными работодателями и обществом в целом с целью гармонизации интересов и удовлетворения общих потребностей.Item Дослідження проблем та перспектив інноваційного зростання вітчизняної економіки(Сумський державний університет, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Ілляшенко, Костянтин Вікторович; Ильяшенко, Константин Викторович; Illiashenko, Kostiantyn Viktorovych; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна; Ильяшенко, Татьяна Алексеевна; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Божков, Д.С.; Юсупова, М.; Конопелько, Г.; Неділько, М.; Старків, І.; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychМетоди дослідження – системний підхід, діалектичний метод наукового пізнання, фундаментальні положення сучасної економічної теорії, ризикології, маркетингу, сучасні концепції управління інноваційною діяльністю, наукові праці вітчизняних та зарубіжних фахівців. Для вирішення завдань дослідження були використані: системно-структурний аналіз, порівняльний аналіз, статистичний аналіз, абстрактно-логічний аналіз, економіко-математичний аналіз, факторний аналіз, кореляційно-регресійний аналіз, матричний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено роль інновацій і інноваційної діяльності у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств і установ на вітчизняному і зарубіжному ринку. Показано, що активізація інноваційної діяльності повинна бути головним пріоритетом національної стратегії розвитку України. Істотно поглиблено і розвинено теоретико-методичний інструментарій забезпечення інноваційного зростання. Розкрито роль і місце маркетингу у забезпеченні інноваційного зростання вітчизняної економіки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »