Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
12 results
Search Results
Item Инновационный бизнес(Слобожанщина, 1998) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaУ книзі досліджуються проблеми управління, фінансування і удосконалення інноваційної діяльності в економіці України. Інноваційне підприємство розглядається автором з позиції сучасного маркетингу і менеджменту. Видання розраховане на наукових працівників, фахівців в галузі фінансів, інноваційного бізнесу, державного управління і регулювання.Item Економічні стратегії управління ринком(Видавництво "Слобожанщина", 1998) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaВ книзі досліджується стан вітчизняного споживчого ринку, аналізується кон’юнктура, пропонуються деякі аспекти її прогнозування. Відображені питання удосконалення державного регулювання та управління ринком товарів і послуг, а також тенденції української економіки відносно удосконалення, регулювання та управління сфери зовнішньоекономічної діяльності. Видання рекомендується для фінансових, комерційних працівників, підприємців, а також як науково-методичний посібник.Item Принципы ценообразования на инновационную продукцию(ВД «ІНЖЕК», 2000) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaВиокремлені найбільш значимі фактори ціноутворення на інноваційну продукцію компанії. Узагальнено дії підприємств у процесі визначення договірної ціни.Item Маркетинг: время пришло(Курган, 1991) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorovnaItem Совершенствование оценки качества обуви из полимерных материалов(1989) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaОдним з важливих умов підвищення якості полімерного взуття є вдосконалення оцінки його споживчих властивостей. У зв'язку з цим необхідний перегляд вимог нормативно-технічної документації та розробки науково обґрунтованих норм оцінки якості стандартного взуття.Item Региональная инфраструктура поддержки технологической инновационной деятельности(Перспектива, 2002) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaВ роботі розглянуто напрямки підтримки технологічної інноваційної діяльності підприємств. Обгрунтовано доцільність створення і розвитку діяльності інноваційних технологічних центрів.Item Менеджмент для магистров(Университетская книга, 2003) Єпіфанов, Анатолій Олександрович; Епифанов, Анатолий Александрович; Yepifanov, Anatolii Oleksandrovych; Козьменко, С.Н.; Андронов, А.Н.; Бокун, И.А.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Волошко, И.В.; Вязовченко, Л.В.; Гончаренко, Т.П.; Дадашев, Б.А.; Джаин, И.О.; Зеленский, С.В.; Иванов, С.В.; Козьменко, О.В.; Колдовский, А.В.; Костюк, Олександр Миколайович; Костюк, Александр Николаевич; Kostiuk, Oleksandr Mykolaiovych; Лєонов, Сергій Вячеславович; Мазыло, Т.В.; Миленкова, Римма Володимирівна; Миленкова, Римма Владимировна; Mylenkova, Rymma Volodymyrivna; Мицура, А.А.; Назаренко, А.А.; Наталуха, А.Н.; Нестеренко, А.Г.; Нечепуренко, В.Н.; Стахович, С.Л.; Туляков, Олег Олегович; Туляков, Олег Олегович; Tuliakov, Oleh Olehovych; Хомутенко, Людмила Іванівна; Хомутенко, Людмила Ивановна; Khomutenko, Liudmyla Ivanivna; Чалая, Ю.В.; Чуйко, Е.В.; Шаповалов, А.В.; Ярошенко, С.П.; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Леонов, Сергей ВячеславовичМатериал, изложенный в данном пособии, подготовлен коллективом преподавателей кафедры управления и внешнеэкономической деятельности Украинской академии банковского дела НБУ и практических работников финансово-кредитной сферы. Представлены следующие нормативные дисциплины специальности «Менеджмент ВЭД» («Стратегический менеджмент», «Менеджмент ВЭД», «Международный маркетинг», «Международные валютные и кредитно-расчетные операции», «Корпоративное управление», «Основы управленческого консульти-рования», «Методы научных исследований», «Методика преподавания в высшей школе», «Деловой английский язык»), а также несколько дополнительных дисциплин («Риск-менеджмент», «Антикризисное управление», «Банковский маркетинг», «Контроллинг», «Управление проектами», «Управление персоналом», «Информационные системы в менеджменте»). Для преподавателей и студентов экономических специальностей, менеджеров-практиков, работников научной сферы экономических направлений, а также для всех желающих, интересующихся современными технологиями управления.Item Актуальные проблемы управления инновациями(Українська академія банківської справи Національного банку України, 1997) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla FedorivnaSome aspects of the management of innovative activity. The issue is devoted to strategies of the operation of innovations under the conditions of competing market. It contains the problems of questions of organisation and function of innovation's market, process of creation and inculcation of innovation in production. The issue under consideration contains the problems of questions connecting with the organization of the innovation in the different fields and spheres of activity. Besides, the processes of the differentiation, diversification, modification and elimination of the production at the present stage of the activity ofproductive and market spheres are reflected in the issue. The purpose of the issue is explanation of the importance of innovative projects in production activity, showing to readers information about channels of the inculcation of innovations. The questions of profit's estimate of innovative projects taking into consideration main characteristics of the market of innovations are expounded in the logical sequence. The issue contains information about the main representatives of the environment of innovative market - sellers and purchasers, their interaction, possibilities ensuring the commercial deal Besides, the attention on the asymmetry of information about innovation's quality is emphasized in the article.Item Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2005) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О.В статье обосновывается необходимость маркетинговых исследований приоритетных направлений брендинга в деятельности банков в условиях рыночных отношений. Представлены результаты социологического исследования, цель которого состоит в необходимости определения приоритетных направлений в деятельности банков в контексте брендинговой концепции.Item Роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины(ДВНЗ "УАБС НБУ", 2007) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Міненко, Г.О.В статье обосновано роль имидж-менеджмента в формировании брендинга в банковских структурах Украины на современном этапе рыночных отношений. Выделены основные тенденции в формировании брендинга в банковских структурах.