Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 48
  • Item
    Правила монетарної політики: теоретичні засади та напрями застосування в Україні
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2015) Козьменко, С.М.; Савченко, Тарас Григорович; Савченко, Тарас Григорьевич; Savchenko, Taras Hryhorovych; Козьменко, О.В.; Гриценко, Костянтин Григорович; Гриценко, Константин Григорьевич; Grytsenko, Kostiantyn Grygorovych; Шоломицький, Ю.; Пластун, Олексій Леонідович; Пластун, Алексей Леонидович; Plastun, Oleksii Leonidovych; Лановий В.В.; Піонтковська Я.О.; Закутня, Альона Олександрівна; Закутняя, Алена Александровна; Zakutnia, Alona Oleksandrivna
    У монографічному дослідженні розкрито теоретичні основи розробки монетарних правил, а також обґрунтовано методичні підходи до застосування Національним банком України експліцитних та імпліцитних монетарних правил. Видання призначене для студентів та аспірантів економічних спеціальностей, викладачів, фахівців у сфері грошово-кредитної політики і науковців.
  • Item
    Аналіз розвитку світового ринку страхових послуг
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2014) Козьменко, О.В.; Абрамітова, Д.Р.
    В статті розглянуті проблеми функціонування сучасного світового ринку страхових послуг. Проаналізовані характерні особливості страхування в розрізі світової економіки, досліджена діяльність світового ринку страхування з урахуванням останніх змін у світовому економічному просторі. Виявлені тенденції, передумови та фактори розвитку ринку та сформовані перспективи розвитку українського страхового ринку та місце України на світовому страховому ринку. У статті були визначені країни-лідери світового ринку страхування та обґрунтоване їх місце на світовому ринку. Звернено увагу на статистичні дані, розглянуті основні комплексні страхові продукти, які пропонуються на світовому ринку страхування, був вдосконалений рейтинг найвпливовіших страхових груп світу, а також були надані деякі прогнози із розвитку страхування на світовому ринку.
  • Item
    «4P» маркетингу страхових компаній
    (ТОВ "ВТД "Університетська книга", 2014) Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
    У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
  • Item
    Філософські аспекти формування поняття ризику
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Козьменко, О.В.; Гвоздюкова, С.М.
    У статті розглянуто філософські аспекти визначення поняття ризику. Проаналізовано фактори, що впливають на формування ризику. Визначено, що ризик за своєю сутністю змінюється під дією суб’єктивних і об’єктивних причин, основними з яких є аспект часу та носій ризику. Залежно від фактора часу запропоновано поділяти ризики на моментні, інтервальні, періодичні, періодично-інтервальні та хвилеподібні. Акцентовано також увагу на тому, що ризик трактується по-різному залежно від суб’єкта ризику. На основі узагальнення аналізу факторів і питомої ваги їх впливу запропоновано трактувати ризик з точки зору багатомірної функції, що включає основні суттєві характеристики його існування.
  • Item
    Інтегральна оцінка розвитку фінансових центрів у контексті моніторингу та регулювання кризових явищ
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Козьменко, О.В.; Кузьменко, О.В.; Олійник, Віктор Михайлович; Олейник, Виктор Михайлович; Oliynyk, Victor Mykhailovych
    В умовах міжнародної фінансової інтеграції постійно поширюються взаємозв’язки між внутрішніми та міжнародними фінансовими ринками, поглиблюється їх взаємопроникнення. Поступове зникнення бар’єрів між даними ринками на глобальному рівні забезпечує вільний рух фінансового капіталу, створює підґрунтя для реалізації у провідних фінансових центрах функцій інвестування, кредитування, перерозподіл ризиків тощо.
  • Item
    Поведінка страхових компаній на інвестиційному ринку: досвід України та Німеччини
    (Національний банк України, 2013) Козьменко, О.В.; Роєнко, Вікторія Володимирівна; Roienko, Viktoriia Volodymyrivna; Роенко, Виктория Владимировна
    Ключовою тенденцією розвитку світового господарства є посилення ролі небанківських фінансових установ на інвестиційному ринку. У статті досліджено місце страхових компаній на інвестиційному ринку, проаналізовано сучасний стан розвитку інвестиційної діяльності страхових компаній. Визначено взаємозв’язки між ефективністю інвестиційної діяльності страхових компаній та дохідністю фінансових інструментів на прикладі України та Німеччини, що дає змогу виважено підійти до питання ухвалення інвестиційних рішень щодо пріоритетності напрямів розміщення коштів.
  • Item
    Структуризація інвестиційних ризиків страхових компаній
    (ДВНЗ "УАБС НБУ", 2012) Козьменко, О.В.; Роєнко, Вікторія Володимирівна; Роенко, Виктория Владимировна; Roienko, Viktoriia Volodymyrivna
    У статті обґрунтовано необхідність розробки комплексного підходу до групування інвестиційних ризиків страхових компаній як основи ефективного управління інвестиційною діяльністю. Розглянуто основні методи кількісної оцінки інвестиційних ризиків.
  • Item
    Напрямки розвитку вітчизняного ринку перестрахування
    (Університетська книга, 2011) Козьменко, О.В.; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych
  • Item
    Теоретичні положення щодо організації грошових потоків страхової компанії та оцінка їх ефективності
    (Університетська книга, 2011) Козьменко, О.В.; Бойко, Антон Олександрович; Бойко, Антон Александрович; Boiko, Anton Oleksandrovych
  • Item
    Роль маркетингу у розширенні клієнтської бази страхових компаній
    (Київський національний економічний університет, 2012) Козьменко, О.В.; Лисенко, В.С.
    У сучасних умовах проблеми функціонування страхового ринку вирішуються у тому числі й за допомогою страхового маркетингу, який поступово перетворюється на базу для організації діяльності страхових компаній. Зрозуміло, що при цьому основним критерієм ефективності використання інструментів та методів маркетингу в страхових компаніях є фінансовий результат, розмір якого не в останню чергу залежить від якісної роботи маркетингового відділу компанії.