Наукові видання (ННІ БТ)
Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925
Browse
3 results
Search Results
Item Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку(Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтівItem Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку(Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.Item Сучасні аспекти розвитку маркетингової клієнт-стратегії банку з використанням нейро-лінгвістичного програмування(Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Косенко, В.І.; Койло, В.В.У науковій роботі висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), головні аспекти аналізу сутності та особливостей даної концепції, сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів. Зокрема досліджена сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтів. Головний акцент поставлений на вдосконаленні алгоритму розробки та реалізації комунікаційної політики банку. Визначена концептуальна лінія, в якій головна роль належить рекламі, як інструменту досягнення конкурентоспроможності фінансових установ і встановлення тісного зв’язку з цільовою аудиторією.