Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 24
  • Item
    Державна економічна політика в Україні в умовах євроінтеграції
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2014) Лопаткіна, І.В.
    Дослідження присвячене розгляду основних проблем української економіки і заходам з їх подолання
  • Item
    Передумови формування державної політики щодо зеленої енергетики
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2014) Лопаткіна, І.В.
    В статті розглядаються альтернативні погляди щодо можливості створення в Україні зеленої економіки. Наводяться основні аргументи "за" та "проти".
  • Item
    Концепція власності як аспект грошово-кредитної політики
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Лопаткіна, І.В.
    В статті досліджується социально-економічна сутність поняття "власність",еволюція та роль власності в становленні економічної моделі
  • Item
    Передумови формування державної політики щодо зеленої енергетики
    (Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, 2014) Лопаткіна, І.В.
    В статті досліджуються позитивні та негативні аспекти запровадження політики "зеленої енергетики" в Україні.
  • Item
    Деякі аспекти трансформації механізму формування попиту як фактор модернізації світової економіки в сучасних умовах
    («ЛЄФ», 2013) Лопаткіна, І.В.
    Матеріал присвячений аналізу сучасних тенденцій споживчого попиту, їх змін під впливом факторів внутрішнього та зовнішнього середовища
  • Item
    Інструменти банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.
    В розділі підручника з Банківського маркетингу розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу", наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    Роль і перспективи банківського маркетингу
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010) Лопаткіна, І.В.
    В разділі підручника з Банківського маркетингу розглядаються питання ролі та перспектив банківського маркетингу крізь призму цілей діяльності банку, як прибуткової організації в умовах ринкової економіки. Визначається специфіка банківського маркетингу.
  • Item
    Трансформація попиту в контексті державної економічної політики і інституціоналізму: сучасні тенденції
    (ТОВ «Дніпропетровський університет ім. Альфреда Нобеля», 2012) Лопаткіна, І.В.
    У статті розглядаються сучасні тенденції і трансформації попиту та споживання в найбільш розвинених країнах світу, економічний стан яких визначає стан світової економіки. Аналіз проводився в контексті взаємозв'язку змін споживання і державної економічної політики з позицій інституціональної теорії.
  • Item
    Інноваційні та традиційні інструменти банківського маркетингу в контексті інфраструктурної ролі банків
    (НГУ, 2011) Лопаткіна, І.В.; Лопаткін, В.Г.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna
    Розглянуто поняття «інструменти банківського маркетингу, наведені основні характеристики кожного з інструментів з огляду на те, що банківська система виконує роль фінансового посередника між тими суб’єктами економіки, хто потребує коштів і є ефективним, і тими, хто в даний момент має вільні або потенційно, відносно вільні кошти, з тим, щоб від цього посередництва отримати загальний ефект, який полягає у підвищенні прибутковості всіх учасників даного процесу – безпосередньо клієнтів банків, самих банківських установ і суспільства загалом. Банківський маркетинг – інструмент підвищення ефективності фінансових відносин, економічної і фінансової ефективності виробництва у широкому сенсі цього поняття.
  • Item
    Державна фінансово-економічна політика та її наслідки: геополітичний аспект
    (Львівська державна фінансова академія, 2011) Лопаткіна, І.В.
    В статті досліджуються сучасні макроекономічні зміни у різних країнах світу та дії урядів цих країн, спрямовані на подолання існуючих і потенційних проблем.