Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку
    (Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.
    У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.
  • Item
    Особливості управління антикризовим банківським маркетингом
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2011) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Коток, М.М.
    Ринкова економіка постійно знаходиться в процесі коливань. Це призводить до того, що періодично виникають спади у виробництві та споживанні, і це негативно позначається на соціально-економічній життєдіяльності суспільства. Багато економістів досліджують кризу як нормальну стадію розвитку ринкової економіки, але в той же час заявляють про згубний її вплив на діяльність підприємств і банків.