Наукові видання (ННІ БТ)

Permanent URI for this collectionhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48925

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 42
  • Item
    Сучасні підходи до оцінки персоналу як кадрової складової економічної безпеки підприємства
    (Гельветика, 2015) Розкошна, О.А.; Артеменко, А.С.; Гурина, К.А.
    The scientific work of the theoretical and practical aspects of modern approaches to evaluating staff. The experience of the country and foreign experience in the evaluation of employees. Generalized especially the use of traditional and non-traditional methods of personnel evaluation organizations. Analyzed the positive and negative aspects of the use of the most relevant methods of its evaluation. Determined the feasibility of using different valuation techniques employed staff towards the provision of financial and economic stability.
  • Item
    Актуальність поєднання матеріального та морального стимулювання праці персоналу банківських установ
    (НАН України, Всеукраїнська спілка вчених-економістів, 2015) Розкошна, О.А.; Дутченко, Олена Олегівна; Дутченко, Елена Олеговна; Dutchenko, Olena Olehivna
    В теперішній час керівництво переважної більшості українських банків для успішного перебігу бізнес - процесів пріоритетне значення надає лише фінансовим, матеріальним та інформаційним ресурсам. Спостерігається тенденція щодо мінімізації частини ви трат призначеної для формування мотиваційного механізму організації і це тоді, коли система мотивації працівників найбільшою мірою впливає на результати діяльності будь - яких інституцій, в тому числі і банківських установ.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг-стратегії банку
    (Харківський національний економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Косенко, В.І.; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлені теоретичні підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутність та особливості даної концепції, розглядаються практичні можливості застосування сучасних інноваційних технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів
  • Item
    Формування ефективної реклами банку
    (Ефективна економіка, 2014) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.
    У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів.
  • Item
    Формування ефективної реклами банку
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Койло, В.В.
    У статті досліджувалася сучасна проблематика банківської реклами та її вплив на вибір клієнтської аудиторії. Головний акцент ставився на вдосконалення алгоритму розробки рекламної політики банку. Визначена концептуальна лінія, де головна роль належить різним видам реклами банків, як інструменту досягнення конкурентоспроможності кредитно-фінансових установ. Обґрунтувано застосування того чи іншого виду реклами банківськими установами для залучення більшого кола споживачів. Вперше визначені межі використання різних видів реклами у банківській сфері, заперечується використання масової реклами, визначені новітні способи та прийоми поширення реклами, зокрема звернення до емоцій потенційних споживачів банківських послуг, застосування нейролінгвістичного програмування, ребрендингу та ін.
  • Item
    Регіональний аналіз проблем формування фінансово стійких господарських формувань
    (Наукове  об`єднання Economics, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.
    У статті висвітлено регіональний аналіз позитивних та негативних тенденцій отримання фінансових результатів господарськими формуваннями. Визначені причини фінансової неспроможності підприємств та представлені шляхи покращення реалізації фінансових питань в останніх. In the article the regional analysis of positive and negative trends obtaining financial results of business units. The reasons of financial insolvency and presented ways to improve the implementation of financial issues in the past.
  • Item
    Сучасні аспекти розвитку клієнтинг - стратегії банку
    (Харківський економічний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Косенко, В.І.
    У статті розкриваються теоретичниі підходи до визначення концепції маркетингу відносин (клієнтинг), аналізуються сутнысть та особливості даної концепції, розглядаються сучасні інноваційні технології банківського маркетингу щодо залучення клієнтів.
  • Item
    Методологія формування складових системи фінансового менеджменту сучасних підриємств
    (Хмельницький національний університет, 2013) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.
    Розглянуто методологію формування системи фінансового менеджменту в сучасних підприємствах та визначено характеристики її основних складових, що сприятимуть забезпеченню фінансової стійкості суб`єктів господарювання.
  • Item
    Сучасні підходи до формування ефективної системи фінансового менеджменту організацій
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2013) Розкошна, О.А.
    В умовах ринкової економіки керівники вітчизняних бізнес-струк- тур стикаються з численними фінансовими проблемами, а саме: не- стача коштів на рахунках або ж, навпаки, їх надлишок у той момент, коли вони не потрібні, визначення найбільш прибуткових напрямків бізнесу в процесі вирішення питань, пов’язаних з інвестуванням тощо.
  • Item
    Застосування концепції холістичного маркетингу в діяльності банків
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Розкошна, О.А.; Вусик, В.В.
    Сучасний маркетинг усе далі відходить від класичних уявлень, оформлених Філіпом Котлером у середині ХХ ст. Такі альтернативні концепції як екологічний, соціально-етичний маркетинг, маркетинг відносин, та автентичності, холістичний маркетинг адаптують базові принципи маркетингу до нових реалій сучасної економіки.